mathildabruhn

Alla inlägg under februari 2013

:)

Av Mathilda Bruhn - 28 februari 2013 14:03

Svar på era frågor hittar ni här: http://m.youtube.com/watch?v=bf0z0K-9Yv0 Min vardagliga sminkning hittar ni här: http://m.youtube.com/watch?v=bf0z0K-9Yv0

Av Mathilda Bruhn - 28 februari 2013 12:19

Sitter i soffan och äter äpple!! Har vart ute med Jatzie i trädgården typ hela förmiddagen!! Lagade pannkakor till frukost, asså ärligt de blev asfula!! Men de smakade gott!! Ska svarar på era frågor idag!! Har fått massa på mejl oxå så har en del nu!! :) Ska snart gå ut med Jatzie igen och sen äta lunch!! Kommer update sen!! Kram <3

Av Mathilda Bruhn - 27 februari 2013 14:53

Idag har jag inte gjort något speciellt!! Först åt jag frukost sen gick jag ut med Jatzie, sen gick jag ut med Sesam, sen slappade jag en stund, sen åt jag lunch sen gick jag med Jatzie igen!! Jag slår vad om att mitt lov e 10000000 gånger roligare än nån som bara sitter framför TV, datan osv!! Säg vad ni vill men jag vet vad jag väljer, gå med hund och katt eller sitta framför datan 24/7, LÄTT!! Jag bloggar så mycket jag hinner!! Promise!! Nu ska jag byta om och sen ska jag rida för jag red aldrig i måndags!! Kul!! Ses sen <3

Av Mathilda Bruhn - 26 februari 2013 19:20

Sitter på bussen på väg hem!! Idag var jag i min gamla klass, sen var jag i mitt gamla stall och kollade när Johanna (Jennifers syrra) red och hälsade på bebisarna!! <3 Men nu som sagt sitter jag på bussen och spelar på mobilen och typ gör NADAH förutom det!! Imorron ska jag sova, ta hand om Jatzie och Sesam och MEGA CHILLA!! Skööööönt!! :) Min början på lovet har vart asgrym!! Kul att träffa alla i klassen igen, utom Ida aom var sjuk :(!! Hoppas ni får en trevligare Tisdag än jag på bussen med mitt ända sällskap: Jennifer på KIK!! Love ya!! <3 Ses imorron hörni!!

Av Mathilda Bruhn - 25 februari 2013 21:28

Sorry för SÄMST update men här kommer min dag: Gick upp imorse och åt pannkakor till frukost, MUMS, sen fixade vi iordning oss sen gick vi till Jennifers klass, min gamla klass, var ASKUL att se alla igen :) Sen gick jag och Jennifer hem och Hugo följde med, var skitkul, sen åt vi spagetti och köttfärssås!! Nu ska vi bara chilla <3 Ses imorron!! <3

Av Mathilda Bruhn - 24 februari 2013 14:31

Nu sitter jag och Jefflon och kollar på TV!! Vi var och red förut!! Jag hade Sweetie, min nya favorit på Nysved!! Nalle e ju död :( Hon va jätteduktig!! Vi red ut och hon gick på tygeln hela tiden!! Duktig pålle!! :) <3 Sen fikade vi med hon som red med oss och när vi kom hem åt vi hemgjorda hamburgare! Mums!! Kommer bilder på mig och Sweetie sen, de är på mobilen!! Nu ska jag chilla och sen ska jag och Jennifer åka tåg till Linköping och så ska jag vara där tills på Tisdag tror jag!! Ska med till min gamla klass på Måndag, det är bara Jennifer och Agnes som vet det!! INGEN annan vet!! :) ROLIGT! Ses sen, puss!! <3

Av Mathilda Bruhn - 23 februari 2013 18:01

Har precis kommit hem!! Har vart och ätit pizza med Jennifer och mami <3 På vägen hem åkte vi förbi "mitt" stall och hälsade på bebisarna <3 Sen åkte vi även förbi Dellan och köpte fikabröd så nu ska vi fika!! Imorron ska jag och Jennifer rida!! Nu ska vi fika!! See you later!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards