mathildabruhn

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda Bruhn - 30 januari 2013 20:44

<3

:)

Av Mathilda Bruhn - 30 januari 2013 18:14

Sitter och kollar på "112 på liv och död", nu e det reklam så då passar jag på att blogga lite!! Idag har jag haft utvecklingssamtal!! Inte kul... Men "Maggan" gav mig beröm!! Men HAAAAAAATA utvecklingssamtal!! :( :( Nu börjar det igen så vi ses sen eller imorron!! Kramizzzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 29 januari 2013 21:01

Kom på att jag glömde berätta hur det gick på ridningen igår!! Vi hade teknik och väg- träning så höjden var inte det viktiga!! Jag hoppade typ 65 cm (4 hinder) de andra i gruppen hoppade typ 50-55 cm!! Det var jättekul!! Jag hade Jackpot som vanligt <3 Det var ett hinder på långsidan sen skulle man vända snett igenom och hoppa ett hinder på diagonalen, sen vända snett igenom och hoppa ett hinder på diagonalen och sen andra långsidan!! Träna på att rida välplanerade vägar i jämn och RÄTT galopp!! Jackpot skötte sig bra, han tyckte det var lika kul som jag och SÖKTE verkligen hinder efter hinder, min fina kille <3 Godnatt!! Ses imorron <3

Av Mathilda Bruhn - 29 januari 2013 20:53

Sitter och kollar på Bygglov :) Willy (gubben i "bygglovgänget") kan va den ROLIGASTE gubben ever!! Sååååå skön :) Har precis gjort matteläxa, jag fick ett utbrott på läxan :P!! Haha ne men jag orkade inte!! Min hjärna kändes som en köttbulle!! :P Nu ska jag kolla på Willy och garva ihjäl mig :) :P Ses imorron, godnatt!! <3

Av Mathilda Bruhn - 29 januari 2013 18:32

Sitter i bilen utanför ICA, pappa handlar!! Orkade inte följa med in!! Sen ska vi åka hem till mamma och djuren!! <3 Jag ska nog spela Sims när vi kommer hem tror jag!! Det var länge sen... Ses sen!! <3

Av Mathilda Bruhn - 29 januari 2013 15:27

Hej!! Sorry att det inte kom nåt inlägg igår!! Glömde!! Jag brukade ju alltid blogga så mycket förut och så, och jag vet att jag sagt att jag ska skärpa mig TUSEN gånger, men nu gör jag inte det längre!! Vet ni varför?? För det e inte lika kul längre!! Antalet kommentarer= 0  Antalet läsare= tappat lite!! Och då E det inte lika kul!! 0 kommentarer, INTE EN ÄNDA på de senaste inläggen!! Ni säger at ni ska tipsa och sprida men ni gör inte det!! Ni ljuger, jag menar, tycker ni inte bloggen e bra, SÄG det istället!! Tipsa och hjälp MIG!! Jag sitter här och är helt isolerad från er, hur f*n ska jag veta vad ni tycker om bloggen om ni inte säger nåt!! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, tipsa och sprid och SÄG till mig om jag ska ändra nåt!! Ni kan mejla om ni inte vill göra det öppet!! mathilda.bruhn@hotmail.com . Jag blir inte ledsen om ni tror det!! Jag blir bara GLAD!! ska jag ändra blogghemsida tex?? TACK FÖR MIG!! // Mathildas inte glada sida :( Tjenare!! Det här e Mathildas glada sida!! Idag har jag handbollsträning men ve ej om jag ska gå, förkyld :/  Tror det blir vila idag!! Vi sluta sent i skolan idag!! 14.50  Vad sägs om det?? Fast vi har iaf slöjd sista timmen så vi överlever  !! Hålle på med en fågelholk i trä på slöjden!! Alla gör det :P Har inte kommit så långt för idag var bara andra gången på träslöjden!! Innan hade vi textilslöjd!! Nu ska jag spela dator men vi ses sen!! Kraaaaam <3<3

Av Mathilda Bruhn - 28 januari 2013 18:55

Kommer inlägg sen!!

Av Mathilda Bruhn - 27 januari 2013 20:49

Tjoooo!! Jag har serri blivit Sveriges SÄMSTA bloggare när det gäller att uppdatera sin blogg!! Ett inlägg om dan liksom, vad e det?? Sorry... :( Ska skärpa mig!! Asså nu ska jag berätta om en låt som får mig sjukt taggad!! Få se om ni kan lista ut vilken det e!! Asså alltid när jag åker till en match i vilken sport som helst, dosent mather, not the point, så lyssnar jag på musik i hörlurar, det får mig att koppla av men samtidigt tagga!! Det får mig att hitta min "inre balans" och mitt "inre jag"!! (Känner mig jävligt andlig nu!!) Speciellt en låt <3!! Man kan ju inte sitta och lyssna på nån jävla halleluja låt!! Då somnar man ju! Men vad e inte bättre än att lyssna på en låt som DITT favvofotbollslag har skrivit?? Det kan ju inte finnas nåt bättre i den situationen!! Oj, jag kanske gav en för lätt ledtråd till vilken låt det e där!! Äsch, orka bry sig!! Låten heter iaf: Åtvids år , skriven av ÅFF!! Ni hittar den här: Youtube, sök på ÅFF Åtvids år VARNING FÖR BEROENDE FRAMKALLNING!!! :P Ne men en GRYM låt!! HISS på den!! Ha det så bra, nu ska jag lyssna på Åtvids år!! See ya <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards