mathildabruhn

Alla inlägg under mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 31 mars 2013 12:17

Sitter och väntar på English Breakfast, Eric lagar!! Det luktar bacon i hela lägenheten!! Idag blir det som ni vet Afternoon Tea!! Kl 2, annars ska vi inte göra så mycket!! Vi ses sen!! Puss!!

Av Mathilda Bruhn - 30 mars 2013 21:42

Som ni kanske förstår har vårt nätverk dött därför kan jag inte blogga!! :( Nu e jag i London, juste, det kanske jag inte ens har skrivit här!! Men iaf, jag e hos min brorsa och hans flickvän i London!! Deras lägenhet är minimal och oisolerad så det är skitkallt inomhus och speciellt på golvet!! Men den är mysig!! Jag har shoppat i 2 dagar!! Jag har köpt (eller mamma har köpt åt mig då :P <3): 1 par shorts från Next! 1 par jeggings (jeans-tights) från Hollister! 5 par trosor från Victoria Secret! 1 par örhängen från Cenden Market (stavning) 2 st Body Butter 1 par gummistövlar (Hunter) från Cenden Market, för mina gamla var för små!! Tror det var det!! Shopping helg i London!! Love it!! :) Nu har vi precis ätit påsk-middag och nu ska vi snart äta hemmagjorda-cupcakes (Maria, Erics flickvän, har bakat!! Hon e GRYM!! Vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga men jag försöker!! Promise, brb det vet ni!! Nu kommer bildbomb!! Kyrktornet på några utav bilderna är Big Ben om nån undrar!! Annars är det bara att fråga om ni undrar nåt!! Imorron blir det English Breakfast och Afternoon Tea!! Jag skriver så snart jag kan!! Ses!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 24 mars 2013 21:03

... varit på Arosfortet med fotbollslaget innan vi åkte hem från Västerås (cupen var där) det var askul!! Jag var i lag med Sofie och Josefine men sen ville inte Josefine vara med mer så då hoppade "stor-Natta" in!! Haha, vi fick bara 24 poäng men det var kul!! Vårt nätverk håller på att dö här hemma så jag kommer inte kunna blogga så mycket på ett tag, men ska försöka :/ :)vet inte ens om jag kommer kunna lägga upp det här inlägget!! Det märker vi väl :P Nyss kollade jag på mästarnas mästare och nu ska jag sova!! E SÅ HIMLA TRÖTT ASSÅ, HELT SJUKT!! Men jag hoppas att vi ses imorron!! Då ska jag först va i skolan, 8.15-14.10, och sen rida min lille Jackpot <3 Ses, puss! <3

Av Mathilda Bruhn - 23 mars 2013 23:40

Resultat från idag: Match 1, förlust! Vi borde ha vunnit den då vi ÄGDE sista 10 minuterna (matcherna var 1×16 min) Match 2: Lika, bra match av oss!! Match 3: Förlust, duktiga motståndare!! Match 4: Lika, återigen bra match av oss!! Nu ska jag sova, e SJUKT trött!! Ses imorron, KRAM!! <3

Av Mathilda Bruhn - 23 mars 2013 23:40

Resultat från idag: Match 1, förlust! Vi borde ha vunnit den då vi ÄGDE sista 10 minuterna (matcherna var 1×16 min) Match 2: Lika, bra match av oss!! Match 3: Förlust, duktiga motståndare!! Match 4: Lika, återigen bra match av oss!! Nu ska jag sova, e SJUKT trött!! Ses imorron, KRAM!! <3

Av Mathilda Bruhn - 23 mars 2013 10:00

Spelat första matchen nu!! Förlorade med 2-0!! Vi sov första 5 min och där gjorde de 2 mål sen ägde vi matchen men fick inte in bollen!! Nu ska jag vila och dricka och äta banan, ses!!

Av Mathilda Bruhn - 23 mars 2013 06:29

Livet på en fotbollscup, vakna kl 6.15

Av Mathilda Bruhn - 20 mars 2013 16:02

Vilka duktiga tjejor!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards