mathildabruhn

Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda Bruhn - 30 juni 2013 18:52

Snacka om att det behövs!! Var typ ett halv år sen!! Mina fötter ser hemska ut!! Men snart så, då jävlar!! ;-) <3

[Bild]

[Bild]

Av Mathilda Bruhn - 30 juni 2013 18:11

[Bild]

Av Mathilda Bruhn - 30 juni 2013 17:40

Vi har slagit besöksrekord IGEN!! Vi gjorde det förra månaden oxå med 500 fler besökare än månaden innan, och den här månaden har vi slagit det med nästan 400 fler besökare igen!! :-) Ni är helt grymma vet ni det?? Om ni va här just nu skulle ni få den största buketten i världen o en puss på kinden, ALLIHOP!! Puss puss pusssssss på er!! <3

JAG ÄLSKAR ER!!! <3

Av Mathilda Bruhn - 29 juni 2013 22:53

På Onsdag ska jag o Jennifer Lindell åka till Grönan (Gröna Lund) så kom gärna o skrik med oss ;-) Neh men om ni är där så får ni gärna komma fram o säga hej!! Jag skulle jättegärna lära känna alla er som läser min blogg, men det kan var lite svårt för ni är typ över 100 personer!! Men som sagt kom gärna fram o säg hej!! Så kan vi åka Eclipse tsm... Om jag inte fegar ur :S ;-) Idag har jag solat, vart på antikauktion o sprungit!! Vi köpte inget på själva auktionen men jag hittade en Sripover som jag fick!! Det är typ som en stickad väst som man har ovanför en tröja!! Jag tyckte den var jättefin!! Ni får bilder imorron, just nu kollar jag på Ridsport, hoppning!! :-) Imorron ska jag inte göra nåt speciellt, sola o springa o chilla typ!! Nu är det omhoppning så vi får ses imorron!! O glöm inte o komma o åka bergochdalbana med oss på Onsdag!! Puss puzzzzzz <3

Av Mathilda Bruhn - 29 juni 2013 11:41

Gomorron på er!! Sitter med kissen o kollar på TV, ska snart gå ut o typ sola!! Det är sjukt varmt här idag så springer inte förren ikväll!! Annars kommer jag DÖÖÖÖÖ!! :O :S ;-) Jag lovade mamma att följa med på nån antikauktion sen o titta!! Superkul... Yeeey... Sååååå sugen asså!! Nerå men mamma är skyldig mig nånting i gentjänst då!! Får se om man kan hitta nåt kul att göra eller om min mobil får bli min räddning... Som vanligt ;-)!! Men vi ses, puuuuss <3

Av Mathilda Bruhn - 28 juni 2013 20:56

Sitter o kollar på basket!! Frankrike-Turkiet!! Kommer inte ihåg vad det står, det är halvlek!! Idag har jag lekt med Jatzie o Sesam o vart ute med Jatzie, kollat på TV, läst, sprungit o aa, mest vart med djuren!! :-) Imorron blire chilla lite o sen ut o springa!! Här kör vi hårt vet ni... ;-) Nehrå men gillar att springa, man känner sig typ ostoppbar o stark!! Hahah, välkommen till snillet spekulerar!! Neh men ärligt!! Hatar att känna mig som en soffpotatis!! Jag är sån, är typ beroende av att röra på mig!! Men nu ska jag fortsätta att kolla på när ANDRA rör på sig ;-), see ya <3

Av Mathilda Bruhn - 28 juni 2013 12:31

... Mannen som talar med hundar!! Asså Ceasar Millan e ju GRYM!! Shit asså, vilken kille!! Idag är Jatzje hemma med mig så var ute med henne i typ 30 min förut!! Oså kan jag inte sova lika länge... :-/ Fast det är inte lika ensamt!! Ska hå ut till henne o leka snart oxå!! See ya <3

Diggar ni shortsen?? I do..!!

Haulen kommer men det dröjer nog för vårt internet har typ dött!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards