mathildabruhn

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 31 augusti 2013 21:40

Har inte kunnat blogga idag för det finns inget internet i deras stuga!! Vet inte ens om det här kommer kunna laddas upp men hoppas hoppas!! Idag har vi badat 2 ggr o grillat korv korv o grillat köttfärs-grejer o revbensspjäll nu på kvällen!! Gott!! Sen har vi kört lite handboll o kollat på TV o ätit popcorn!! Nu ska vi gå o borsta tänderna oså osen ska vi snacka o kanske spela klart kortspelet vi började på förut!! Men nu ska vi gå o fixa oss så godnatt!! <3

Av Mathilda Bruhn - 30 augusti 2013 19:26

Kvällen spenderas med mamma, pappa är i stugan!! Vi skulle egentligen åkt dit imorron (asså jag o mamma) men jag ska till linneas landställe imorron!! Eller hon delar med sin mormor, morfar o sin farbror tror jag det var!! Mamma ska åka o hämta mat snart, tror det blir thai!! Sen ska vi bara ha vanligt fredagsmys med film o popcorn!! Just nu är jag inne på datan!! Ser you later!!

LOTS AND LOTS OF LOVE

Mathilda

[Bild]

Av Mathilda Bruhn - 30 augusti 2013 07:53

Kör på vitt idag!!

Have a nice day <3

Av Mathilda Bruhn - 29 augusti 2013 21:51

Beautiful... <3

Av Mathilda Bruhn - 29 augusti 2013 21:12

Jag älskar:

?Jatzie o Sesam

?JB osen är ju Danny o Darin inte långt efter

?Folk som vågar sätta ner foten o säga nu f'n räcker det

?Hästar, eller aa djur i största allmänhet

?Folk som vågar sticka ut, heja tjejen med kortkort hår liksom

Jag hatar:

?Mobbning

?Djurplågeri

?Fega personer, o med fega menar jag folk som sitter o snackar skit (vilket jag oxå gör ibland tyvärr *fy skäms* men SKA verkligen sluta, jag gör det inte lika mkt som förut, även om det inte var jätteofta då heller) eller som trampar ner på andra för att själv växa osv

?Killar i den här åldern (mellan 11 o 15 ungefär, olika från person till person), asså seriöst, SÅÅÅÅ omogna

?Folk som är så dryga o kaxig o verkligen tror att de äger världen men egentligen är de bara fega myror, o hur lätta är inte de att stampa ihjäl ;-)

Ni nog inte vet om mig:

?Jag funderar på att om något år kanske klippa håret kort asså typ så att det är 5 cm eller nåt

?Ibland tycker jag bara att min pappa är såå pinsam, men jag älskar honom ändå <3

?Jag har väldigt lätt att glädjas åt andra o blir sällan avundsjuk

?Jag har svårt att bli kär för ALLA killar är så omogna *dör*

?Jag är väldigt galen med mina kompisar o bjuder verkligen på mig själv

Bästa på länge ;-)

Av Mathilda Bruhn - 29 augusti 2013 14:46

Vi ska snart äta hamburgare o sen träning!! Skolan idag va ok!! Först Klassråd sen Mentorstid sen rast sen Matte sen lästid sen lunch sen No sen Textilslöjd!! Som sagt, jag gör en klänning!! Men nu ska vi göra hamburgare puss <3

Av Mathilda Bruhn - 29 augusti 2013 08:00

Tröja: vet inte, typ MQ kanske eller nåt sånt!!
Byxor: H&M

Have a nice day babes!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards