mathildabruhn

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Mathilda Bruhn - 1 november 2013 22:04

Sitter o kollar på Skavlan!! Sååååå tråkigt!! Se Ri Öst!! Så meningslöst!! Jag håller mig till min godispåse!!

Köpt i Gränna på polkagris bageriet elr vad man säger i typ somras men jag äter inte så mkt godis så har inte ens ätit hälften!!

Idag väckte mamma mig vid typ 10 i 10!! Då åt jag frulle osen chillade jag ett tag sen gick jag ut o busade med Jatzie sen gick jag in o chillade åt lunch!! Efter det gick jag ut o sprang typ 3 km elr nåt tror jag sen kom jag in o sköljde bara av mig mitt svett lite snabbt osen åt jag mellis osen åkte jag till stallet o red, red Hummel!! En ganska lagom framåt storhäst men som dock är byggd så att han väldigt lätt blir framtung i skritten!! Så man får hela tiden jobba med små förhållanden o verkligen försöka få honom att trampa under bakdelen, vilket inte är det lättaste!! Lyckades lite till o från, vissa stunder gick han jättefint men sen blev han framtung igen!! Efter passet så var han skummig runt munnen iaf så han hade iaf tuggat bra på bettet!! Vi gjorde framdelsvändningar, det gick bra lite till och från här oxå!! Så ett helt ok pass alltså!! O Dumle var inte frisk än... :'( Ska berätta vad som hänt med han imorrn, lovar!! Efter det åkte jag hem o duschade osen åt vi pizza o nu sitter jag o kollar på TV o äter godis!! Så en ganska bra fredag elr vad säger ni?? <3 :-) Nu avslutar jag senhär inlägget med bilder på skjortan o halsduken jag köpte igår!! Puss <3

Inga bra bilder alls men ni ser lite hur de ser ut iaf!!

Svartrutig skjorta från H&M för 149 kr

Grön stickad halsduk från SOLO, ordinarie pris 299 kr men det var 70%!!

Så det var vad jag köpte/fick igår!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards