mathildabruhn

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Mathilda Bruhn - 3 oktober 2013 21:24

Engelska prov imorrn jueee :-/ Men, men thats life inget att deppa ihop över eller gå o vara närvöa för!! För jag är verkligen så!! Blir inte nervös, det går som det går liksom!! Jag gör mitt bästa sen får vi se hur långt det räcker!! Men nu ska jag fortsätta!! Puss <3

Sen denna skivan i öronen, gör ju allt lättare!! :-) <3

Av Mathilda Bruhn - 3 oktober 2013 15:00

Snacka om kelsjuk katt!! Och sååååå söt!! Han låg såhär i mitt knä en kvart förut!! :-) <3

Av Mathilda Bruhn - 3 oktober 2013 08:02

Sorry för att det inte blev nåt riktigt inlägg igår!! Men i skolan mådde jag inte så bra av lite personliga själ så väljer att inte skriva det här!! Sen åkte jag hem till Emma, tur att man har så bra kompisar nät man inte mår så bra för humöret var snart i TOPP igen!! Vi skrattade så sjukt mkt!! Vi åt frukttallrik (stavning?) o macka till mellis sen lyssnade vi lite på Believe Acoustic sen åkte vi o åt på Doncen osen sminkade vi oss o skrattade lite mer!! :-) En bra dag tillslut alltså!! Idag blire först skola sen träning!! Men bloggar mer sen efter skolan!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards