mathildabruhn

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Mathilda Bruhn - 20 oktober 2013 17:48

Yey... Not!!

Vill heeeem!! O btw stinker mina fötter, har haft stövlar hela dan!! :-S ;-)

Av Mathilda Bruhn - 20 oktober 2013 14:17

Är hos mormor o morfar o har nyss ätit grönsakssoppa (de andra åt championsoppa men hatar svamp!!) osen äppelpaj till efterrätt!! Mums!! Sitter just nu o bloggar på morfars laptop, känns ovant för jag bloggar nästan alltid bara från mobil elr iPad!! Ska snart åka o hämta mina skor som jag glömde hos Hanna, oväntat... ;-) Sen ska vi åka hem igen!! RP vann matchen med typ 18-13!! Men asså vet nån vrf de i linköping spelar längre matcher än oss?? Vi spelar 2x15 o de spelar 2x25!! Weird!! Men nu ska jag spela lite oså så puss puss <3

Av Mathilda Bruhn - 20 oktober 2013 09:53

Jennifer är social i bakgrunden!! ;-) <3

Av Mathilda Bruhn - 20 oktober 2013 00:42

Ligger i sängen o ska sova!! Haft en asmysig dag!! Först vaknade jag o Hanna typ halv 11 o gick upp 11 o åt sen åt vi frukost sen chillade vi osen åkte vi o handlade godis o chips sen chillade vi sen åt vi pizza (många sen, andas nåra sekunder!!)... ;-) Sen kom Jennifer o vi chillade o skrattade o flamsade massa osen kom Agnes o då chillade vi o flamsade ännu mer sen åt vi kyckling tortilla osen bastade vi o gjorde ansiktsmasker osen duschade vi den chillade vi o åt godis o chips osen så la vi oss i sängarna o snackade o skrattade ännu mer osen nu ska vi sova!! Blev VÄÄÄLDIGT många sen nu!! Sry för dålig uppdatering idag men kände att jag ville va lite social o prioritera mina knäppa vänner ist för bloggen (oops, döda mig inte nu!!) ;-) Imorrn ska jag först åka med o kolla på Hannas match osen ska jag åka till mormor o morfar o äta lunch osen åka hem igen!! :-/ Denna helg var den bästa på lääänge!! Mina vänner är världens bästa ska jag säga!! Nothing like us... Bjuder på lite bilder!! Se och njut!! :-) <3

Mustasch power!! MP!! :-) <3

Hannas mustasch syns inte men men!!

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards