mathildabruhn

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Mathilda Bruhn - 10 oktober 2013 21:52

Fick ont i foten på träningen men nu äre bättre!! Imorrn ska jag rida oxå!! Det visade sig att den svårare gruppen inte var full längre så har börjat i den ist!! Eller gör det imorrn!! Men godnatt <3

Fick denna skivan idag av Lilli!! Tack bästa <3 Det är hans andra skiva EVER!! :-)

Av Mathilda Bruhn - 10 oktober 2013 16:56

That min azz ;-)

Av Mathilda Bruhn - 10 oktober 2013 15:52

Var på sjukt dåligt humör i mitten på sista lektionen idag!! Typ gick o svor hela tiden o kallade läraren för kärring (hoppsan). NEJ hon blev inte glad om ni undrar!! Kan dra storyn lite snabbt bara!!

Hon kom o skulle hjälpa mig (vi hade syslöjd) och så började hon prata med en annan person när hon stog hos mig så jag passade på att stänga av musiken på min mobil o låsa den, då sa hon:

-Men lägg undan din mobil när jag ska hjälpa dig, såhär irriterat liksom!! O jag bah men jag skulle bara stänga av den o hon lyssnade inte så då fick jag damp o sa men lyssna då jävla kärring!! Ni tycker säkert att jag är dum i huvet men what liksom?? Tyckte hon behandla mig fett orättvist oså så jag tappa humöret (o när jag är sur så har jag ett JVLA humör)!! Men men i slutet av lektionen hatade vi iaf inte varandra längre ;-)

Ska åka till träning sen vid 5!! Ska ära lite o gå ut en stund innan!! Sen ikväll ska jag bara chilla men vi ses!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards