mathildabruhn

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 9 augusti 2013 21:07

PSG-Montpellier 0-1

Saknar Gunnorp så sjukt mkt!! Grät när jag sa hejdå till alla kompisar o hästarna!! Vill tillbaks!! Sitter o typ glor på deras hemsida hela tiden, läser allt, varenda stycke, mening o ord om o om igen!! Kan inte sluta!! Dör typ av sorg när jag går ut därifrån, men så har det varit varenda gång o då gick det över efter typ 1-2 dagar!! Jag älskar Gunnorp, Gunnorpsbarn för livet..! <3

Av Mathilda Bruhn - 9 augusti 2013 20:19

Saknar Gunnorp SÅHÄÄÄÄÄR mkt!! Asså att lämna alla nya kompisar o sin häst... Kan inte säga annat än att tårarna sprutar, ni ska veta att jag älskar er!! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta! Hästar o människor!! Shit, tjuter nu igen... Gunnorp- paradiset på jorden!! <3 Men får träffa de på höstlovet om inte tidigare!! Ska ju på Allahelgona lägret oxå... Som vanligt ;-) Då SKA jag ha Elliot Pelliot igen!! För är ju för stor för Canton... Tårarna rinner... Att rida hem honom från hagen o veta att "det här är sista gången jag sitter på hans varma, trygga rygg"!! Satt o tjöt hela vägen... Det finns bara en sak att säga: JAG ÄLSKAR CANTON..!

Fina lilla sötis-Canton!! <3

O min fina Elliot, stjärnan!! <3

O Cherry, kommer aldrig glömma dig!! Världens finaste Cherry, evigt saknad!! <3

Gunnorp är livet som pricken över i:et Gunnorp, Gunnorp i alla våra dar!! <3 Gunnorp, Gunnorp!! Universums bästa ridläger!! Allt är PERFECTION där!! Vill tillbaka, NUUUU!! :,-( Gunnorp är mitt allt!! <3 Fan så orättvist att några andra är där nu!! Usch, älskar Gunnorp FÖR mkt!!

Godnatt mina fina läsare o Elliot o Canton o alla kompisar o aa alla på Gunnorp!! Sov gott <3

Av Mathilda Bruhn - 9 augusti 2013 00:13

Dagen var skitbra!! Vi vann inte... Men vi kom 3:a :-D Är sjukt nöjd!! Vi var 4 hundradelar från andra plats!! Är så sjukt nöjd!! Agnes o TomLee vann o Emma o Messalina kom 2:a!! TomLee är en RIKTIG omhoppnings häst!! O Messalina är storhäst!! Sista kurvan tog jag en helt idiotiskt snäv sväng så vi kom jättenära hindret men på nåt mirakulöst sätt så tog han sig över utan att ens snudda vid bommen!! Asså han är ju helt OTROLIG!! <3 Jag ÄLSKAR honom!! Det är helt tack vare honom som vi klarade sista hindret!! Han var väldigt pigg o taggad men tillsammans är vi oslagbara!! Jag är fortfarande sjuk men det sket jag i!! Vi skulle ha ridit ut på eftermiddagen men det SPÖREGNADE så vi fick rida ett pass på banan ist för att hästarna inte skulle halka!! Sagas häst Lillfixa halkade igår!! Hon fick henne över sig men blev inte skadad... Pju... ;-) Alla (inklusive jag) grät förut!! JAG VILL INTE ÅKA HEM!! :-( Fast saknar Jatzie... o mammi o pappi lite!! Men nu ska jag fortsätta atth
Ädroga mig med halstabletter o Panodil sen försöka sova lite!! Godnatt <333 :-*

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards