mathildabruhn

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 24 augusti 2013 20:46

Japp som rubriken säger, jag spyr typ snart!! Har ätit 8 kycklingspätt (!!) dock väldigt små men ändå!! Typ två små bitar på varje!! Som ungefär 3-4 vanliga spätt!! Jag brukar äta typ 1-2 såna!! Sen åt jag ju massor tillbehör oxå o en LITEN bit tårta, LITE chips o massor vindruvor!! Så japp, fy fan vad mätt jag är!! Väger säkert 2 kg mer nu än innan!! Fast jag har vart ute o bränt några kalorier genom att spela fotboll!! ;-) Nu ska snart de mindre dansa så vi hörs!! <3

Av Mathilda Bruhn - 24 augusti 2013 13:49

Justin Bieber... ALLA vet vem det är!! ALLA har en åsikt om honom o jag ljuger inte om jag säger att antingen hatar man eller älskar man honom!! Det finns inget mellanstadie där!! Men VAD är det som gör att man hatar eller älskar honom SÅ mkt då?? Vad är det som gör att man antingen kan ge sitt liv för att han ska må bra eller att man försöker göra ALLT för att få honom att må skit?? Vad är det som gör att man kan läsa den där special tidningen med Justin Bieber 1000 ggr o kolla på en bild på honom i en timme, bara sitta o kolla på alla detaljer i hans ansikte o hans perfekta magrutor?? Eller att man vill spy varje gång man hör namnet?? Vad är det som gör allt det där??

Vill ni höra vad jag tror?? Isf vill jag att mer än en person visar intresse för ni är faktiskt runt 15 st om dan!! Vore även kul att höra vad NI tror!! Det spelar ingen roll om ni hatar eller älskar honom, skriv varför just DU tycker som du gör!!

Bieb, you're my world!! <3 I wish i was yourse..!

Av Mathilda Bruhn - 24 augusti 2013 13:29

Av Mathilda Bruhn - 24 augusti 2013 12:02

Ska till Linköp o fira min morbrors fru (eller aa de ska gifta sig snart, de är förlovade) och hennes tvillingsyster!! De fyller 40!! På vägen ska vi åka förbi mina brorsors pappa o byta om o hämta Jonte o Eric (mina brorsor)!! Vi ses lite senare!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards