mathildabruhn

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 17 augusti 2013 21:53

Igår:

Första matchen efter en låååång sommar!! Vi kom inte in i nåt bra spel!! En match som vi borde ha vunnit... Men som sagt, första matchen, man kan inte ha för höga krav!! Vi mötte Särö Kometernas HK!! Ett helt ok bra lag men som var så jävla kaxiga!! Vår tränare kallade de Särö Bitcharna!! ;-) Domarna SÖG, asså seriöst de hejjade på Särö (som är hemmalaget för hela cupen)!! Tränarna sa det till oss efteråt!! Jävla hemmadomare!! Men aja, thats life!! Vi förlorade med typ 7-10 tror jag!!

Första matchen idag:

En match mot ett av Sveriges top 8 bästa lag!! Nödinge SK!! STORA som fan va de!! Trodde de va 00:or!! Men vi spelade la ok i matchen men ok räcker inte mot Nödinge!! Vi förlorade med 2-13!! Som sagt, inget skönspel av oss direkt!! Jag var förbannad efter den matchen ska jag säga!! Min jävla vinnarskslle tog över helt!! ;-)

Andra matchen idag:

En match mot typ ett av Sveriges top 12 lag!! Baltic Hov!! Ett mkt mindre lag än Nödinge men väldigt tuffa o skottskickliga!! Deras mittnia hade världens underarms-skott!! Vi spelade helt ok här, vi blev bättre o bättre för varje match!! Våra skoyt var väl ganska såliga o oslipade men försvarsspelet var RIKTIGT bra i andrahalvlek, vi vann den med 1-0 men hela matchen slutade typ 7-4 tror jag!! Inte nåt skönspel här heller ftån vår sida!!

Vårt andra lag (vi delar upp oss i ett lag med de lite bättre spelarna o ett med de som inte riktigt är lika bra, jag spelar i det lite sämre, vårt bästa lag är bland de bästa i sverige, de spelar i 00-serien i den här cupen!! De vann sin match igår med typ 10-6 eller nåt o sin första idag med nåt liknande osen förlorade de sin tredje med 5-4!! Inget skönspel från deras sida heller!! Men imorron ska vi fan spöa skiten ur alla lag!! Vi ska möta Nödinge igen o det andra laget ska möta Gurra 00!! Så det blir Gurra-derby!! ;-) Osen ska vi hem imorron!! Men japp, vi ses <3

Av Mathilda Bruhn - 17 augusti 2013 18:47

Sry för dålig update men ni dom spelar nån sport o har vart på cup nån gång förstår nog hur svårt det är att hinna blogga oxå!! Det är matcher osv helsa tiden o när msn har nån ledig stund vill man bara sova!! Men aja, nog med bortförklaringar, berättar resultaten senare!! För nu jävlar, Gustavsbergs IF f01 är på stranden!! ;-)

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards