mathildabruhn

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Mathilda Bruhn - 5 januari 2013 19:42

Vitt eller svart linne, kort magtröja, svarta tighta jeans och leopardmönstrade converse!! Vill haaaaa!! Upp på klädönskelistan, swisch!! Uppe :P Nae men allvarligt, hur snyggt liksom?! Egengjord outfit!! Design: Mathilda Bruhn!! Kramizzzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 5 januari 2013 14:06

Just DEN känslan e underbar, fast om man tänker efter känner man den inte så himla ofta!! Känslan av att någon verkligen bryr sig om dig, att lita på någon till 110%!! Att du vet att den personen kommer aldrig gå till någon och säga: vet du Mathilda sa? Vet du vad Mathilda gjorde? Bla bla bla... Den personen blir inte avundsjuk när du lyckas bättre en han/hon utan han/hon gläds över att du har lyckats bra!! DET är en bra känsla om nåt!! Jag har känt det 2 nae okej 3 gånger!! Jag tror ni som jag menar vet 1 i Stockholm och 2 i Linköping! Självklart har jag fler jättebra vänner men inte som jag känner SÅ med!! Nu börjar match!! Kramizzzz!! <3<3

Av Mathilda Bruhn - 5 januari 2013 13:44

Nu e det dags... JVM Finalen i Ishockey!! Sverige-USA kl 14, guuuud vad nervös jag e!! Sverige bara måste vinna, right?! Men först ska jag äta lunch, e jättehungrig!! Åkt skidor sen kl 10!! Sista skiddagen imorron, börjar skolan på Onsdag, tuuuuungt!! Vi fikade i toppstugan kl 11 fast åt inget, drack bara varm choklad m. vispgrädde, gott!! Nu ska vi äta ses sen!! Kramizzzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 5 januari 2013 09:26

Sitter och borstar tänderna, ska snart åka skidor!! Najs... Har träningsvärk i låren!! Senare idag kommer videoblogg!! Måste gå nu!!Ses!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards