mathildabruhn

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Mathilda Bruhn - 17 januari 2013 20:28

Sitter i soffan och kollar på la TV!! Najsigt!! ;) Tomorrow bär det av mot Linköping och Jefflon!! <3 Ses imorron!! Kramizzzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 17 januari 2013 14:56

Tjenare!! Sitter på pappas jobb framför la dator !! Sluta skolan halv två idag!! Najs, right?! Ska träna handboll i värdens bästa la handbollslag sen- mitt!! <3 (Gurra f01 eller rättare sagt Gustavsbergs IF HK f01) Imorron ska jag åka "hem" till Linköping och hälsa på bästa Jefflon <3<3!! Vi ska gå till stallet och hälsa på mina gamla sköthästar, love <3, skratta, sova (antar jag :P), äta (hoppas jag :P), käka popcorn tills vi spyr (krav... :P!!) blogga, kolla TV etc. etc. Idag gick skolan sjukt segt!! Torsdagar i skolan kan vi väl bara hoppa över?! Inte ett ÄNDA kul ämne... SEEEEEEGT!! Dessutom får vi soppa till lunch på Torsdagar usch...!! *spyr* Ämnena i skolan idag: NO, SO, engelska, matte (det e iförsäg inte såååå tråkigt), svenska (kul ibland men INTE idag!!) tror det var allt!! Tur att vi slutar tidigt iaf!! Ne nu gnäller jag bara, flåt!! Ses sen!! Kramizzzz <3!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards