mathildabruhn

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Mathilda Bruhn - 8 januari 2013 20:57

Haft en asmysig dag med mamma, mormor o morfar och morbror!! Först var jag och mamma på museum, inte bra utställning men ändå myz!! Sen fikade vi med mormor och morfar!! Sen gick vi runt i Gamla Stan och sen gick vi upp till Martins, min morbrors, lägenhet och fikade igen :P och sen tog vi bussen hem!! Nu har jag krafter inför skolstarten! :)!! Nu ligger jag bara framför tv:n och myser med Sesam!! MYSDAG, right?! Ses imorron!! Kramizzzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 8 januari 2013 10:02

Idag ska jag och mamma åka in till Stockholm och gå på fotografiska museet (stavning) och sen ska vi träffa mormor och morfar på ett cafe och ska vi fika och bara allmänt ta det lugnt!! Mysdag såhär dan innan skolstarten, ladda upp med nya krafter!! Vad tycker ni om nya headern?? Blev lite konstigt med den svarta soffan men alla vet att jag heter Mathilda Bruhn, eller?! Nu vet ni iaf det!! :P Kommer update sen ikväll igen, brb det vet ni!! :D Glöm inte att svara på mina frågor, annars blir det minuspoäng ;)!! Dagens outfit då?! (Kommer bilder sen, hinner inte nu!!) Svarta tighta jeans, hollister överdragströja,, blå och vit-randig Niketröja med blåa ärmar och LITE rosa!! Nu ska vi åka!! See you later alligator!! Kramizzzz <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards