mathildabruhn

Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda Bruhn - 23 oktober 2013 18:25

Varför ska allt va så jobbigt hela tiden?? Tusen tankar snurrar i skallen... Orkar inte me de, inte nu, snälla bara flyg iväg o kom tillbaks nån annan gång!! Just nu känns allt bara skit!! Typ som Gud kom o hämta mig jg är klar här... Jag har alltid funnits för folk, har aldrig ba lämnat nån i sticket!! Men aldrig kan man få tillbaka, vem finns för mig när jag behöver det då?? I såna här stunden är längtanden efter ER outhärdlig!! <3

Av Mathilda Bruhn - 23 oktober 2013 16:50

[Bild]

[Bild]

Av Mathilda Bruhn - 23 oktober 2013 08:08

Av Mathilda Bruhn - 22 oktober 2013 21:58

Känns som att jag fått ett bra flyt i bloggningen nu elr vad tkr ni?? Det syns i statestiken oxå!! Tack så himla mkt för att ni klickar in här o läser!! Det betyder ALLT!! :-) <3 Dagen idag va ganska chill både i skolan o annars!! Hängde med Linnea hem så åkte vi till träningen tillsammans!! Imorrn ska jag klippa mig hos Johanna!! :-) Ska ha samma frisyr men bara klippa bort det slitna o klippa upp oså!! :-) Va ute med Jatzie nyss, va inte lika kallt dom igår... Skönt!! :-) Men nu ska jag sova så natti natti!! <3

<3

Av Mathilda Bruhn - 22 oktober 2013 17:01

Vill så jvla va meh!! Jvla häl!! :-(

[Bild]

Av Mathilda Bruhn - 22 oktober 2013 09:56

Nu blire svenska efter rasten!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 22 oktober 2013 08:01

Slutar 14.20 så vi hörs då <3

Av Mathilda Bruhn - 21 oktober 2013 21:50

Ligger i sängen o ska sova!! Är frusen efter kvällspromenaden med Jatzie på ca 40 min!! Idag har jag gjort typ nada!! Skulle åkt till stallet men var så jvla trött, höll serri på att somna!! Så aa slappade lite osen gick jag ut o kom på precis när jag skulle ta hissen ner att shir jag låste ju aldrig o min mobil är kvar där inne så jag skulle öppna dörren men tror ni inte att den har gått i baklås då eller?? Jvla shit!! Men fick efter en timme typ låna en mobil så pappa kom o öppnade!! Osen har jag fått hälsporre oxå, fick reda på det igår (det är typ att man har fått kalkbildning på fel ställen, på senorna o lite annat!! Så nu blire att smörja med voltaren o typ inte träna i nåra månader!! Yey... Men aja, nu ska jag inre ligga här o klaga utan nu ska jag sova!! Natti <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards