mathildabruhn

Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda Bruhn - 15 oktober 2013 07:33

Tidigt, I know!! Men mamma skulle iväg o jag pallar inte cykla i kylan så aa!! Sitter o snackar med Dennis, vi är de ända som har kommit!! ;-) Men vi ses, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 14 oktober 2013 21:48

Jag red Dumle <3 Vi gjorde framdelsvändningar o jobbade mkt på stora mittvolten!! Det gick bra men han var som vanligt SPRINGIG o ville gärna dra iväg i galoppen men tror jag lyckades parera det hyfsat iaf!! Red idag för att på Fredag så kan jag inte rida för då ska jag till Linköping till Hanna!! <33 Saknar henne så sjukt!! <3 Men nu ska jag sova så godnatt :-) <3

Av Mathilda Bruhn - 14 oktober 2013 16:15

Mot mina älsklingar!! :-) <3

TV!

Av Mathilda Bruhn - 14 oktober 2013 15:15

Sitter o kollar på Lycka till Charlie på Disney Channel!! Ska rida sen vid 17.10 (upprop 16.50) Vill kanske rida nån storhäst idag igen för märkte i Fredags hur mkt jag har att slipa på där!! Isf vill jag ha Fabian, Rascen eller Forever!! :-) Har aldrig ridit Forever men hon värkar fett rolig o fin!! Lagom pigg oså, är nog bra storhäst att ta steget från ponny till storhäst på!! Men ska inte riktigt ta det steget än!! :-) Men nu ska jag kolla på TV så uppdaterar från stallet sen!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 12 oktober 2013 21:39

Sitter o kollar på film o äter popcorn!! Förut på matchen gick det helt ok, i halvlek stog det 4-3 till Sollentuna o det var en jämn match!! När det var 1 min kvar stod det 9-11 till de men vi gjorde två snabba mål så det blev 11-11!! Efter matchen åkte vi hem o jag duschade o sen åt vi korv m. bröd innan vi åkte iväg o gick en låååång promenad med Jatzies bästa kompis Måns, en Golden Retriver på 3 år!! Såååå gullig!! Vi var ute o gick o fikade i sammanlagt 3 timmar!! Sen gick jag upp till Stefan o Vera o katterna ett tag osen gick jag hem o kollade på TV, Nickelodeon, sen åt vi grillat kött, potatis o bea o grillade marschmallows till efterrätt!! Så en enligt mig ganska perfekt lördag!! :-) Nu ska jag kolla klart på filmen sen fixa iordning mig sen sova, är sjukt trött!! Natti natti <3

Av Mathilda Bruhn - 12 oktober 2013 09:48

Ska möta Sollentuna!! Tagga, tagga!! Wish me luck!! :-) <3

[Bild]

Av Mathilda Bruhn - 11 oktober 2013 21:12

Sitter o glor på TV!! Sverige-Österrike (VM-kval) 0-0!! Red förut!! I min nya grupp, det var kul o lite mer utmanande!! Red Primeur (stallets största häst) vi red bara lite allmänt dressyr, lite volter o halter-igångsättningar oså!! Gick sådär, om man säger såhär: Han var för stor för mig!! Hade inte så mkt att sätta till när han hittade på lite småbus!! Han ville hela tiden springa ifatt hästen framför osen börja tävla med den!! I slutet gick det iaf bättre!! Första galoppen stack han iväg en gång men lyckades sätta mig imot, andra galoppen gick det MKT bättre o han gick i lugn, tillomed lite för långsamt men det gjorde mig inget, bättre det än att han drog iväg!! Pussade på Jackpot o Dumle efter oxå!! Nu sitter jag i stugan o kollar på TV, som jag sa I know!! Men vi ses, puss <3

Här har ni en bild på han (inte jag som rider asså om ni inte förstod det ;-)) Han ser brun ut men han är mörkfux!!

Av Mathilda Bruhn - 11 oktober 2013 16:43

[Bild]

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards