mathildabruhn

Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda Bruhn - 4 november 2013 15:39

Har ju lovat att skriva vad som hänt med han så... Here we go...

Det var såhär, jag skulle rida han så borstade, sadlade, tränsade o pussade massor på han!! Så gick vi in o skrittade på långa tyglar läääänge o verkligen jobbade de där så de lyssnade oså!! Sen skulle vi komma fram i trav o kände GÖRSTA steget, han är INTE fräsch!! Oh jag hade rätt, han var halt!! Hade gjort illa sig i hagen förmodligen!! Jag var så jävla orolig den lektionen!! Jag har hört, o själv varit med om att förlora hästar i hältor!! O kom dit i fredags igen, fortfarande halt o ska dit idag o ska jag va helt seriös tvekar jag på om han är frisk!! Tror inte det!! Så ska dit o borsta o mysa o ge han massa kärlek!! Han är så uttråkad stackarn, han behöver verkligen jobba!! Åh lilla skruttis..

Nu tänker ni säkert: Men åh vad hon överdriver, en lätt hälta vad är det!! Men det är mer än så, tänker inte gå in på vad exakt det är förrän jag själv vet, just nu vet ingen o det är det värsta!! Vet inte om han nånsin blir bra igen... Dumle, jag älskar dig, vad som än händer!! Lilla biffen!! <3

KOLLA MUSKLERNA!! Snart finns inget av det kvar, man ser redan att han har tappat!! Åh Dumle... :'( <3

Av Mathilda Bruhn - 4 november 2013 07:48

Första dan efter lovet, seeegt!! Eller vad tycker ni?? Upp kl 7, WHAT?! Men men är bara att kämpa sig igenom dan, kanske drar till la stable i eftermiddag... Om jag orkar!! ;-) Men vi får se hur död jag är!! Vi ses sen, puss <3

Göllig katt ligger på min säng!! <3

Av Mathilda Bruhn - 3 november 2013 18:27

Popcorn, Gott o blandat, Kinapuffar o Bonaqua x2 CHECK!! Nu börjar snart filmen, pöss pöss <3

Går inte att ladda upp bild, har typ inge 3G :-/

Av Mathilda Bruhn - 3 november 2013 14:20

Efter en lång promenad i skogen i gympaskor o världens bästa sällskap <3 Nu ska vi äta lunch osen ska jag på bio lite senare!! Puss <3

Åh vad jag älskar dig... <3

Av Mathilda Bruhn - 3 november 2013 10:54

Sitter i soffan o chillar, ska snart ut till Jatzie!! Ikväll blire bio med Lilli!! Vi är bäst, ska vi se!! :-) Men japp, innan det ska jag busa o gå med Jatzie o gå ut med SEAM o chilla!! Ses sen, kramizzzz <3

Åh vad jag saknar dig!! Vi måste ses snart, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 2 november 2013 15:08

Vad gör ni då, själv chillade man ju jaow!! Nooobs!!

Hahah neh, lite oseriös här ja!! Men helt ärligt så är jag for sure oseriös 65% av min vakna tid!! Asså e seriöst världens clown!! Nej nu ska jag fixa mina naglar!! Pussis <3

Av Mathilda Bruhn - 2 november 2013 10:41

Sitter o slappar i myskläder!! Ska snart "ta tag i dagen" o gå ut till Jatzie... Måste bara vakna först!! 1å 2å 3å... Näh, väntar ett tag till!! Ses när jag vaknat, pöss <3

Åh Gud mina naglar, måste fixa de idag asså!! Shit...

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards