mathildabruhn

Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda Bruhn - 16 november 2013 23:20

Ska plocka iordning Monopol osen fixa iordning mig o sova!! Haft en jättebra dag men är så jäkla trött nu så vi ses imorrn, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 16 november 2013 14:30

Vart på Sennenträff med Jatzie!! Asmysigt!! Vi gick i stan o stannade o fikade i Kungsträdgården!! Vi var typ 30 hundar, hahah alla glodde!! Men nu får vi snart gäster!! Tänkte berätta om ridpasset igår!!

Jag hade Charlie, det gick jättebra!! Vi gjorde öppnor!! Han är ju väldigt svår att få lugn men i slutet gick han hur fint som helst i form o var jätteavslappnad!! I galoppen var han sjuuuuukt pigg o ville springa iväg men till slut gick han i en bra lugn galopp!! Så var hur nöjd som helst över honom!! Världens finaste Charlie <3

Av Mathilda Bruhn - 15 november 2013 23:18

Fotbollen slutade 1-0 till Portugal!! :-/ Men jag ska gå på matchen på tisdag o hoppas hoppas att de vinner då!! :-) <3

Den bra nyheten jag skulle berätta var att Dumle förmodligen håller på att bli bättre!! :-) Är så jävla glad, men som sagt inget är säkert men HOOOOPPAAAAS!! Men nu ska jag sova så puss <3

Av Mathilda Bruhn - 15 november 2013 16:42

Rida snart, här en BRA nyhet att berätta sen!! Wait and see!! ;-) <3

Av Mathilda Bruhn - 15 november 2013 14:55

Idag var rätt dg att vara sjuk i skolan!! Först skridskor o jag tog det lite lugnt då sen bussen till skolan o hade svenska!! Vi gjorde ett läsförståelse-test sen jobbade vi med vårt SO-häfte sen när vi var klara så läste vi!! Sen åt vi lunch, potatisgratäng o nåra biffar!! Sen hade vi spanska osen kollade vi på film o åt popcorn resten av dan (1 h 30 min) o vi slutade 2!! Nu sitter jag o äter världens godaste klubba!! Smakar AWESOME osen är det ett tuggummi inuti som är jättegott!! Nu ska jag ta en huvudvärkstablett osen äta lite flingor osen rida!! Så vi ses, pöss pöss <3

[Bild]

Våran balkong!! Teven speglar sig i fönstret!! XD <3

Av Mathilda Bruhn - 15 november 2013 08:07

Känner mig inte alls frisk för att gå till skolan men biter ihop, vill åka skridskor o rida sen ju!! Men vi ses sen, får se om jag har nåra brutna ben då XD <3

Hockeyrinken herr i come!! ;-) <3

Av Mathilda Bruhn - 14 november 2013 21:47

Har typ bara slappat i eftermiddag, kollat på TV, sovit o kollat 2 avsnitt av PLL!! Sen kom pappa hem med pasta från en pizzeria som ligger i närheten!! Jag åt en pasta med tomatsås o skampi (det är som typ megaräkor fast godare)!! Mums <3 Imorrn får vi se om jag är frisk, isf blire skridskor med klassen på morronen osen ridning på eftermiddagen!! Sen åker vi ut till stugan o på lördag kommer våra kompisar, Birgitta som är vuxen osen Fabian som är lika gammal som jag, kanske ska haffa lite... Hah neh skoja, så inte min typ!! Men en sjukt bra, rolig vän!!

Men nu ska jag sova så jag kan bli frisk nån gång!! Natti natti, pöss <3

Min nya FLUX, ni måste köpa den!! It tastes AWESOME!! <3

Av Mathilda Bruhn - 14 november 2013 15:29

Har ont i magen, huvet, halsen o typ feber!! Sitter o kollar på Top Model, åt nyss lite flingor men har typ ingen aptit!! :-/ Ska gå o ta tempen nu så vi ses later on!! Pöss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards