mathildabruhn

Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda Bruhn - 10 november 2013 10:00

Igår var Emma här till typ 9!! Vi skrattade massor, åt köttbullar, glass, drack limedrink osen åt vi varma mackor till kvällsmat, sen skrattade vi lite mer ;-) <3 Idag är det fars dag o i present till min pappa ska vi åka o äta Brunch på Siggesta 11.30 Ska bli jättemysigt!! Efter det ska jag bara chilla!! Men nu ska jag gå o duscha så vi hörs, puss <3

Läs Emmas blogg: emmabieeber.devote.se

Av Mathilda Bruhn - 9 november 2013 11:34

Så här kommer den!! :-)

Av Mathilda Bruhn - 9 november 2013 11:27

Sitter i soffan o... BLOGGAR!! XD Ska snart fixa iordning mig osen gå ut till Jatzie!! Men tänkte bara säga GODMORGON!! <3

Bjuder på bilden!! Sitter med oborstat hår o osminkad i soffan i min gamla, alldeles för lilla morgonrock!! Men bjuuuuuuuder!! ;-) <3

Av Mathilda Bruhn - 8 november 2013 22:56

Ligger i soffan i stugan under gossi filt o tittar på TV!! Åt kyckling förut o Hägendasz-glass (stavning?) till efterrätt!! Innan det hoppade jag Charlie!! Hon hade delat ut hästar till oss o jag fick Charlie!! Han var sjuuuuukt laddad o typ studsade massor o höll på!! Vi red på en volt osen på ena sidan stod det en trekombination, så vi hoppade på böjt spår!! Det sista o första hindret låg typ bara på 40 cm medans vi nog kom upp i iaf 75 på det mittersta!! Charlie var som sagt dunderladdad men det gick bra!! Nu kollar jag på Farsan osen ska jag gå o lägga mig!! Puss <3

Fett dålig bild I know, men fin powni!! <3

Av Mathilda Bruhn - 8 november 2013 16:39

I detta inlägget ska jag ta av hatten för mina föräldrar!! Asså lätt de bästa in da world, o då pratar jag inte om att de skämmer bort mig osv, neh nåt HELT annat!! De sätter verkligen ner foten!! O de går inte runt o liksom bortförklarar när jag gjort fel utan sätter mig face 2 face o liksom "Mathilda nu gjorde du nåt jävligt korkat"!! O har verkligen noll tolerans, spelar ingen roll om det gäller mig eller min kompis eller vem som helst!! De finns där 24/7 för mig, lyssnar, förstår o stöttar!! Jag ÄR fett stark o står upp för mig själv o får ofta frågan "Hur fan gör du?" O ska jag va helt ärlig så är det inte vad JAG gör, det är vad mina föräldrar gör!! Asså de står bakom, men stöttar inte upp mig så fort jag vinglar till lite utan när jag verkligen faller så fångar de mig, ställer mig upp o manar på mig att fortsätta framåt!! DÄRFÖR är jag så stark i mig själv, mina föräldrar har lärt mig att försöka lösa mina egna problem men finns ändå där för att knyta upp knuten när den är för hård!! Mamma, pappa, JAG ÄLSKAR ER!!

Okej, detta var några år sen men var det nyaste jag kunde hitta!! <3

Av Mathilda Bruhn - 7 november 2013 19:52

Asså alla dessa jävla beslut i livet!! Jag orkar inte... Äh vi ses sen, måste fundera!! Kram <3

Av Mathilda Bruhn - 7 november 2013 12:56

Av Mathilda Bruhn - 7 november 2013 08:04

Slutar 14.05 idag TROR jag!! Men vi hörs när jag har kommit hem iaf!! Pöss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards