mathildabruhn

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Mathilda Bruhn - 8 juli 2013 23:43

Vi va ju hos min gammelmormor o först åt vi på nån restaurang i stan osen kollade vi lite i affärerna!! Jag provade några saker men fastnade inte för nåt klädesplagg men däremot köpte jag en bok!! Den första i dn serie, boken heter Den Femte Systern o vet inte om serien har nåt namn!! Men sen så åkte vi hem o chillade lite o fikade oså spelade vi Yatzy!! Skitkul fast jag kom sist båda gångerna... :-/ ;-) Sen så grillade vi (pappa ;-) ) oså åt vi grillat kött o potatis o sallad till kvällsmat!! Mums!! Sen spelade vi Yatzy o alla utom jag drack kaffe, jag drack mjölk!! Sen snackade vi lite osen åkte vi hem!! En bra dag, var kul att träffa "Haje" igen!! Men nu ska jag sova så natti natti <3

Av Mathilda Bruhn - 8 juli 2013 21:57

Livar att skriva ett långt inlägg om dagen, NÄR VI KOMMER HEM, annars spyr jag :S!! Puuuuuss!! <3

Av Mathilda Bruhn - 8 juli 2013 10:44

... Till gammelmormor!!? Det är typ 50 min kvar!! Blev väckt kl 9 idag, var typ död men men!! JA JAG ÄR MORGONTRÖTT!! ;-) Vi är i Vaxholm nu, när vi kommer fram ska vi äta o gå lite på stan kanske!! Sen ska vi hem till Haje, gammelmormor, hon heter egentligen Harjet men vi kallar henne Haje!! Min brorsa har gjort det sen han var typ 1 år eller nåt så nu heter hon Haja!! :-) Men vi ses senare för om jag bloggar mer kommer jag spy, blir åksjuk!! Puss o kram <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards