mathildabruhn

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Mathilda Bruhn - 18 juli 2013 21:40

Hej, jag bara undrar vad ni vill att jag ska blogga om!! Det känns liksom lite enformigt att dag ut o dag in sitta o skriva samma gamla saker!! Idag har jag gjort bla, bla, bla!! Eller tycker ni inte det?? Så nu vill jag be om eran åsikt!! Vad vill NI att jag ska blogga om, jag kommer självklart att fortsätta att skriva vad jag har gjort OXÅ, men jag tror ni fattar!! Här kommer nåra alternativ:

Smink/hårvård osv!!

Träningstips!! (Asså för människor)

Tips hur man kan träna hundar, hur man tar hand om de på BÄSTA sett o hur jag brukar göra!!

Hästar, tips hur man kan träna de o skötseltips!!

Mode- kläder, accessoarer osv!!

Eller något annat, kommentera vad isf!! Eller om ni vill att jag ska fortsätta som jag gör nu!! Ni kan även säga flera saker, tex både hästar o smink!! Eller hundar o mode osv!! Men snälla kommentera nu, annars kanske jag slutar att blogga!! Fast om ni vill att jag ska sluta så kommentera det!! Men aja, vi ses imorron!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 18 juli 2013 20:04

Av Mathilda Bruhn - 18 juli 2013 18:44

Bjuder på en bild på min trygghet, min stuga!!

Oså lillstugan!!

Av Mathilda Bruhn - 18 juli 2013 16:58

Var o badade o fikade i badviken förut!! Badviken är en vik strand o klippor som ligger inne i skogen!! Nu kollar jag lite på TV o bara chillar!! Ikväll ska mamma bort till våran granne så jag o pappa ska vara själva hemma, vi ska äta pizza o bara ha lite pappa-dotter tid!! Mys!! Men nu ska jag "chilla vidare"!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 18 juli 2013 11:28

Vaknade 10.30 idag, eller ja... De VÄCKTE mig då!! Men iaf, då gick jag upp o åt frulle, sen fixade jag iordning mig o nu sitter jag o bloggar!! Dagen idag blir chill, gå ut med Jatzie, sola, kanske bada!! Aa en vanlig dag på sommaren för mig!!

Men jag tänkte ha en This or That!! Om ni inte vet vad det är så är det när ni frågar Hund/Katt Sommar/Vinter osv!! Så hoppas ni frågar MYCKET nu!! Det blir mkt roligare för ALLA!! Men jopp nu ska jag gå ut så puss på er!! <3

I'm sexy and i know it!! :S ;-) <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards