mathildabruhn

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Mathilda Bruhn - 28 juli 2013 20:42

Konserten igår var GRYM, först så var Linnea Henriksson förband... Hon var la inte så bra men aa!! Sen så kom GT in o började med att spela Det blir aldrig som man tänkt sig!! Sen så spelade de osen gick de ut o då ropade ju alla En gång till o så kom de in o spelade typ 4 låtar till sen gick de ut UTAN ATT HA SPELAT SOMMARTIDER!! Så då började alla i publiken sjunga den oså kom de o spelade den osen tackade de osen vare slut!! Det var slut typ halv 11!! Då åkte vi bussen o stannade i Mölnvik o skulle äta på MAX men såklart var det stängt så vi åkte bilen, som ändå var där för vi lämnade den där på vägen dit, hem!! Då åt vi flingor o mjölk o mackor osen gick vi o la oss!! Idag väckte de mig kl 10.15 o vi åt frukost typ 10.30 sen åkte vi till Siggesta vid 20 i 12 för att träffa mormor o morfar oså åt vi där osen körde jag skogshinderbanan osen åkte vi hem, mormor o morfar följde med!! Så kollade vi på EM-finalen sen åt vi grillat sen åt vi glass med bär till efterrätt!! Nu kollar jag på TV!! Det var en snabb sammanfattning av dagen idag!! Mormor o morfar kanske ska sova över här annars ska de åka hem!! I dont know... Men nu ska jag kolla på TV, kl 9 börjar Robin Hood, otecknade!! See ya babes!!

Juste, vill be er om en sak!! Börja kommentera mer, annars är det inte kul att blogga o då kanske jag slutar... Men aja, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 28 juli 2013 17:09

Mår man bara skit, vill bara gå o lägga sig i pappas famn o gråta (vilket jag oxå gör ibland)!! 2011 var nog värsta året i mitt liv, ärligt, ville bara dö då!! ALLT hände då, allt!! Ska ta det lite kort för er... Först dog min farmor, min farmor, världens bästaste underbaraste farmor... O min bästa vän!! Kunde berätta allt för henne, hon var den första jag gick till... Hon vr min trygghet helt enkelt!! Visste inte hur jag skulle klara mig utan henne!! Sen dog min gammelmorfar, oxå en av mina bästa vänner när han var frisk!! Vi lekte alltid tillsammans när jag var mindre, älskade gammelmorfar... Sen det som nog tog mig hårdast, efter allt annat skit så dog Cherry, B-ponnyn som var mitt stora hjärta i 4 år!! Vi hade gjort allt tillsammans!! När jag fick höra de hemska orden att hon skulle bort så bröt jag ihop, jag orkade inte mer!! Varför skulle allt det här hända mig på än gång?? Jag hatade mitt liv!! Den sista månaden var jag i stallet i hennes box 24/7 från att det öppnade till att det stängde, bodde i hennes box!! Gick på promenader varje dag!! Sen den dagen när hon åkte... Aa orkar inte ens prata om det, tror ni förstår... I den transporten åkte min andra hälft ifrån mig, min soulmate!! Mitt hjärta, min själ... Allt lämnade mig!! Satt i hennes box den dagen o grät i... Aa räknade inte men flera timmar iaf... Tårarna tog inte slut, trodde det fanns en gräns för hur mkt man kan gråta men tydligen inte... Älskade henne över allt annat!! Folk kom o sa: Jag vet hur det känns..! Men jag ska säga er att ni vet fan inte hur det känns, inte det minsta!! Tror att få av er kommer få ett sånt band till en häst som vi hade, ens till era egna hästar... En dag, när hon var frisk, så glömde jag att stänga hennes boxdörr ordentligt, då öppnade hon den o gick efter mig, jag stod på stallplanen o vet inte vad jag gjorde... Höll på med mobilen kanske o helt plötsligt stod hon där o blåste mig i nacken!! Jag behövde aldrig hålla i henne när jag ledde ut henne i hagen, hon gick efter ändå!! Hon gnäggade varje gång jag kom in i stallet!! Hon kände igen mitt sätt o gå så innan hon ens hade sett mig så gnäggade hon... Ingen kan nånsin förstå hur ont det gör att hon har lämnat mig, jag älskar henne över allt annat o skulle göra vad som helst för att få tillbaka henne!!

Vi kom tvåa i våran ända dressyrtävling...

CHERRY DU ÄR EVIGT ÄLSKAD O SAKNAD, DAGEN DU KOM IN I MITT LIV ÄR DEN BÄSTA I HISTORIEN!! Ifrån mig du smög du lyfte du flög, uppåt för att landa i eviga trapalanda..! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards