mathildabruhn

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Mathilda Bruhn - 19 juli 2013 20:53

1. Jag är LARVIGT rädd för ormar, o spindlar, men speciellt ormar!!

2. Jag är typ mjölkoman, jag dricker typ inget annat än mjölk, förutom när det är fredagsmys!! Mjölk är inte gott till chips, popcorn etc. (Ja ni hörde rätt, jag nämnde en sak mjölk INTE är gott till) ;-)

3. Jag kallar Jatzie, min hund, för Grison Fison!! Fråga mig inte varför!! ;-)

4. Jag hatar ärtsoppa!! Fy fan vad äckligt!! O jag gillar inte vanliga ärtor heller, blä!!

5. Ibland har jag har jättesvårt att sova utan mina gosedjur, ibland går det hur lätt som helst!! KONSTIG.se ;-P

6. Jag är född 13 mars 2001!!

7. Just nu kollar jag på Diamond League på 4:an!!

8. Jag älskar Danny Saucedo!! <3 He's AMAZING!! ;-) <3

9. Jag kan bli skitsur på småsaker, jag kan även bli förbannad på typ en sekund!! Det kan gå SÅHÄR fort!!

10. Jag ska på ridläger på Gunnorp, med Jennifer <3 om 14 dagar!! :-D <3

Av Mathilda Bruhn - 19 juli 2013 16:31

... Att från o med nu tänker jag göra en videoblogg per dag!! De kommer handla om olika saker, tex smink, hårvård, hästar, hundar, haular, vanliga videobloggar osv!! Tänkte även börja blogga mer om smink, hårvård, hästar, mina djur osv!! Men jag kommer fortsätta att skriva vad jag gör om dagarna oså!! Men jupp, tänkte bara säga det!! Puzzzzz <3

Av Mathilda Bruhn - 19 juli 2013 15:42

Fleacetröja: Typ Inter Sport, Stadium eller nåt sånt!!

Tröja: Rabalder

Mjukisbyxor: Fotbollslaget!!

Körde på en riktigt slappis-outfit idag!! Sjukt skönt att bara gå runt o chilla i!! See ya!! <3

Av Mathilda Bruhn - 19 juli 2013 15:26

Men svaren på frågestunden hittar ni här: http://m.youtube.com/watch?v=ZYIQZzEvqxA

O haulen från Västervik hittar ni här: http://m.youtube.com/watch?v=ZYIQZzEvqxA

Av Mathilda Bruhn - 19 juli 2013 14:57

Ska snart ut o spela boccia (stavning??) med pappa, kom nyss in!! Har gjort rent mina grimmor o borstar, om 14 dagar ska jag ju på ridläger!! LÄÄÄÄNGTAR!! :-) <3 Jag ska förresten börja göra mer videobloggar, jag gör de på youtube men länkar hit!! Så prenumerera på min kanal här: http://m.youtube.com/channel/UCMVA8EgsylWO9L6NetoJuMw?feature=guide Men nu ska vi ut!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 19 juli 2013 11:11

Har nyss ätit frulle, en så länge har 1 person kommenterat på vad ni vill att jag ska blogga om så FORTSÄTT med det!! Ni hittar alternativen på inlägget innan, men ni kan ju självklart komma med egna förslag!! Tänkte även börja göra lite mer videobloggar, speciellt när jag får ett nytt "tema" till bloggen så kommer jag videoblogga om saker som hör till det, o aa, ni förstår!! Men puss puss så länge!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards