mathildabruhn

Alla inlägg under juli 2013

Av Mathilda Bruhn - 12 juli 2013 13:05

Fish & Chips... Igen!! ;-) Neh men det är gott!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 12 juli 2013 11:21

Med Agnes!! Ska åka Vilda Musen nu!! :-D <3

Av Mathilda Bruhn - 11 juli 2013 22:36

Att ladda upp bildbomben, svaren o haularna men det funkar inte!! Fortsätter att försöka!! <3

Av Mathilda Bruhn - 11 juli 2013 22:32

Imorron ska jag o Agnes, en kompis från Linköping som är på besök hos hennes pappas kompis här i Stockholm, till Grönan!! Igen... ;-) Ska bli jättekul!!vi ska vara där från att det öppnar till nångång på kvällen!! O nu ska jag fan åka Eclipse, jag fegade ju ur när jag o Jennifer var där för typ en vecka sen!! Förresten, jag skrev ett inlägg på Jennifers blogg förut som jag tycker alla borde läsa!! Läs det här: http://mobil.jenniferlindell.bloggplatsen.se/2013/07/11/10012326-mathilda-har/ !! Men nu ska jag fixa iordning mig osen sova så jag orkar imorron!! På lördag åker jag till Linköping oxå, najjjs!! Ska bo på hotell o bara chilla o gå på ån sommarfest!! Natti <3

U talking 2 me?? ;-) <3

Av Mathilda Bruhn - 11 juli 2013 12:25

Tycker du själv att du är snygg??

Asså... Får man ens äga att man tycker att man själv är snygg i Sverige?? Jag tror inte det!! Jag menar så fort man säger typ: Jag tycker att jag är bra på ***, o jag tycker att jag ser helt okej ut!! Då är det ALLTID nån som kommer o slänger ur sig nåt som typ: SKRYTMÅNS!! Eller nåt liknande... BULLSHIT är vad jag säger till de!! Vad fan, är det det dagens samhälle går ut på, att man ska gå o skämmas över sig själv o sitt utseende, ska man gå där o kolla ner i marken o HOPPAS HOPPAS att ingen ser mig!?! Vet ni?? Jag tänker fan inte göra det!! Jag tänker gå där bland alla som går o kollar ner i marken o skäms o vara nöjd över mig själv!! I dagens Sverige är det typ ett brott att tycka att man själv är snygg o vara nöjd över nåt man har presterat!! Okey... Fine, tyck det då!! Men jag tänker kämpa imot i ur o skur!! Jag tänker stå upp för rätt o fel... Sen kan ni andra välja om ni är med mig eller de andra!! Men jag klarar mig lika bra själv som med hjälp av andra!! Man väljer själv hur man vill leva, om man vill leva!! Antingen så är man lycklig o nöjd över att var sig själv, eller så är man olycklig o går runt o skäms hela tiden, eller så tar man livet av sig!! FAST DET ÄR DT DUMMASTE MAN KAN GÖRA!! Du har fått ett liv, ca 100 år att leva, varför inte ta chansen?? Du får den ALDRIG igen!! Du kan liksom inte komma tillbaka!! O tänk på alla runt omkring dig, tänk hur ledsna DE blir när du är borta!! Så att ta livet av sig är egentligen inte ett alternativ!! DET GÖR MAN BARA INTE!! Det är själviskt, korkat o fullständigt IDIOTISKT!!! Killar o tjejer, ni är grymma, ni är älskade, ta vara på chansen!! Ni får den ALDRIG, ALDRIG igen!! Ta vara på erat liv, förstör det inte med droger, cigaretter, snus eller liknande!! Det är oxå IDIOTISKT!! Kom igen boys and girls ni är grymma!! Vi är framtiden!! Vi är älskade, och hatade!! Men att folk hatar oss bara för att vi är snygga, grymma o coola!! Se hatet som komplimanger!! De är bara AVUNDSJUKA!!

Men åter till frågan!! JA, JAG ÄR NÖJD MED MITT UTSEENDE!! Jag är inte snyggast i världen men vem bryr sig?? Jag är jag o det är jag STOLT över!! <3

Av Mathilda Bruhn - 10 juli 2013 20:49

:-S ;-) <3<3

Av Mathilda Bruhn - 10 juli 2013 19:43

Köpte 2 tröjor o 3 par strumpor idag på stan!! Gmail kommer men inte idag för jag orkar inte, sorry men ärligt!! Inte idag, noway!! Snart börjar ju fotbollen oxå, Sverige-Danmark (damer)!! :-) We like!! :-) Det SPÖREGNADE hela dan idag, men nu när vi är hemma o har ätit Taco, MUMS (!!!), så skiner solen o det är jättefint!! Bildbomben kommer imorron, LOVAR!! Så ni får dubbelt, ev. trippelt om det går att ladda upp svaren, imorron!! Så kika in här under morgondagen för då händer grejer på bloggen!! :-) See ya tomorrow babes!! Love u!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards