mathildabruhn

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 2 mars 2013 22:33

Idag har vi fixat det sista i lägenheten som vi ska flytta in i imorron!! Vi ska ha kvar det här huset oxå såklart!! Jag plockade upp alla skivor och glas och muggar!! Sen satt jag och kollade på TV sen gick jag och köpte fika!! Ska bli spännande imorron!! Nepp, nu ska jag sova så vi ses imorron!! Puss <3

:)

Av Mathilda Bruhn - 2 mars 2013 10:33

Tjenare!! Är ganska trött för jag vaknade av att pappa pratade i telefon vid typ halv 9 idag, tack så mkt... ;) Idag ska jag bara slappa på förmiddagen och på eftermiddag ska vi åka till lägenheten och fixa det sista så ska vi flytta in dit imorron!! Spännande!! Det svåraste kommer bli att få med Sesam i kattburen, HE HATES IT!! Ärligt talat, tycker synd om honom när han sitter där i buren och jamar sorgset... Men men det tar inte så lång tid så han överlever nog får vi hoppas!! :P Jag har vart i lägenheten typ 3 gånger tror jag, den är nybyggd, ingen har bott i den innan!! Så inga märken som mamma kan störa sig på!! Pjuh... ;) Nu ska jag tvätta fejjan så vi ses sen!! Kramizzzz!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards