mathildabruhn

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 14 mars 2013 21:01

Sitter i soffan och har nyss gjort en jobbig engelska läxa!! Asså ärligt, läsa 4 kapitel i en bok och svara på ca 20 frågor!!! Dööööööör..!!! Haha, jag fuskade lite och gjorde inte alla, scchhhh!! Gjorde alla utom 4, eller neh, 5 för fattade inte en utav frågorna!! Min dag idag har vart ganska bra, slutade 13.30, LYX!! Sen åkte jag hem och åt mellis och chillade, sen tränade jag (handboll) och sen duschade jag och sen åt jag och nu kollar jag på hockey!! Skellefteå AIK-Brynäs IF 4-0!! LHC förlorade ju med, vad var det... 6-0 tror jag, igår!! :( Men vi kommer igen nästa gång, passa er HV71!! Nu tänkte jag berätta om min dag igår!! Först sjöng mamma och pappa för mig så att jag vaknade, sen öppnade jag presenter- jag fick 2 tröjor från Hollister, en plattång till håret men kommer använda det som locktång, en grej till håret som man tar så att håret inte blir skadat av värmen från tången, en prenumeration på KP, en ny ridfleace, biljetter till Darin-konserten på cirkus!! Wihoooooooo!! Skitglad!! Darin e ju bäst efter Danny <3 Tror det var det jag fick- sen åt jag frukost, va i skolan, åkte hem, sen gick vi på en helt underbar Thai-restaurang på Söder!! Asmysigt!! Neh nu ska jag fixa iordning mig vi får höras imorron!! See ya!! <3

Av Mathilda Bruhn - 14 mars 2013 07:32

Sitter i soffan och borstar tänderna, första (eller andra) dan som 12-åring!! Haha, lite skumt fast ne ingen större skillnad!! Sorry att jag inte blogga igår men det var min födelsedag så jag hann inte :/ Kommer inlägg om hur det var sen, hinner inte nu, måste till skolan!! Ses sen jaow <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards