mathildabruhn

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 8 mars 2013 22:37

Jag och mamma har nyss duschat Jatzie!! She HATES it!! Stackarn... Nu springer hon runt och skakar sig så det flyger ton hår och vatten fån henne!! Mamma är måttligt road... Haha!! Idag har jag vart i skolan och sen var jag och Hanna efter skolan till typ kl 18, KUL!! Hon e min Teddy Bear och jag är hennes!! Hehe <3 Nu ska jag chilla och typ göra NOTHING!! Tagga Mello-finalen imorron!! Danny... <3<3 *dregglar* Sean Banan eller Anton MÅSTE vinna!! Fast tror typ Yohio eller nån vinner!! Linnea och jag ska ha en skylt där det står Danny och en där det står Sean banan och Anton Ewald på!! Kommer bildbomb från kvällen och på skyltarna efteråt, promise!! Innan ska jag va hos Linnea <3!! Väntar på svar angående medryttarponnyerna, hatar att vänta!! Vrf kan allt inte gå såhär fort... Klart!! Mathilda Bruhns drömvärld... Hahahah!! Nu sitter jag typ och kollar på "Veckans Svensk", det finns INGET bra på TV just nu, fett tråkigt!! Skärp er SVT och TV4 och allt vad det heter... Jag ska ringa och klaga!! Haha, nerå, men blir fett irriterad!! Ne nu babblar jag bara om allt/inget så jag får sluta babbla så ni inte tröttnar på mig!! Ses imorron!! Kram <3

Av Mathilda Bruhn - 8 mars 2013 17:13

Vi har precis kommit in och snart ska vi äta!! Vi körde typ nån gladiatorerna-lek ute!! Vi e aströtta!!! Nu ska vi fortsätta chilla!! Kram <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards