mathildabruhn

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 11 mars 2013 18:49

Red Jackpot idag, som vanligt :P!! Vi hade framdelsvändningar och skänkelvikning!! Jackpot var stel, som alltid, i början i vändningarna men sen var han jätteduktig!! Skänkelvikningarna gick bra bara att han ville sluta lite tidigare än vad han skulle men sen skärpte han sig!! Han e en duktig pålle han!! <3 Fick en ordentlig galopp med mycket kraft på han oxå *stolt* haha, neh men han lyssnade väldigt bra på framåtdrivande hjälperna idag!! Han e väldigt pigg ibland men det går att hålla honom om man inte blir "ihängande" i tygeln för då tar han bettet! Sån e han!! <3 Okej, resten av min dag då?! Först skolan, det var jobbigt-det har ju varit helg, sen var jag på pappas jobb och åt en macka och ett äpple, sen åkte jag och red, sen åt jag en toast och en kexchoklad och drack en festis i stallet!! Mums!! Sen åkte vi hem, jag duschade och nu ska vi snart äta!! Det blir köttfärssås och spaghetti, gott!!! Nu e det mat så jag måste gå!! See ya!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards