mathildabruhn

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 4 mars 2013 20:55

Idag red jag Jackpot som vanligt!! Han var väldigt pigg och stel!! Vi jobbade på böjda spår med lösgörande övningar!! Gick la sådär, då han var VÄÄÄÄLDIGT stel i högervarvet, OMG!! Men i slutet blev det bättre!! Så kort fattat: ett ridpass på en stel, PIGG, Jackpot!! I galoppen asså... SHIT!! Våran snickare, och kompis, "Bengan" är här!! Han ska bo hos oss till på fredag, KUL!! Imorron ska Linnea följa med hem innan handbollsträningen, PARTYYYYY!! hahahahah... Vi har segdag i skolan imorron!! Vi slutar 14.50, SEEEEGT!! :/ Kanske kommer en videoblogg med mig och Linnea, vem vet... Hahah!! Blev så jäkla sugen på att shoppa kläder nu!! Hehe, kom såhär skitplötsligt!! Tjer vet ni... :P Tagga, tagga inför lördag då jag och "Lilli", Linnea, ska på nelodifestivals-finalen!! TAGGA!! Kommer serri DÖÖÖ när jag ser Danny!! Snyggare kille finns inte!! Bättre artist finns inte heller!! Neh, nu sitter jag och pladdrar om allt och inget så nu får jag sluta så att ni inte tröttnar på mig!! Ska chilla och kolla på Familjen Annorlunda nu!! Ha det bäst!! <3

Av Mathilda Bruhn - 4 mars 2013 20:29

Lovet, vart tog det vägen?? :O :(

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards