mathildabruhn

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 18 mars 2013 18:58

Har nyss duschat!! Red som vanligt Jackpot idag, vi hoppade små kryss!! Han var jätteduktig när vi red fram och gick jättefint i form!! När vi hoppade var han väldigt pigg och tog STORA galoppsprång!! Han ville inte byta till höger galopp, vänster gick bra men inte höger!! Haha, knäppa ponny <3 Nästa gång e sista gången med världens bästa ridlärare, Lynn!! Hon hinner inte vara ridlärare längre då hennes andra jobb tar för mycket tid :( Kommer sakna henne SJUUUKT!!! :( Nästa gång ska vi iaf hoppa studs!! Det e kul!! Nu sitter jag och kollar på hockey som snart börjar!! Modo-Färjestad, det börjar om typ 5 min!! Sen ska vi äta snart oxå!! Blir nån god kyckling med parmaskinka!! Det e iaf jättegott!! Idag började en ny tjej i våran klass! Hon heter Tuva och är jättesnäll och söt och rolig!! Hon rider oxå, plus i kanten ;P Näh, vi ses imorron!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards