mathildabruhn

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda Bruhn - 26 januari 2013 16:04

Har precis duschat och nu sitter jag och skriver här igen, samma blogg, samma tangenter, samma evigt skrivande fingrar!! Feel like home my friends!! Har fortfarande ganska svag röst men mår ändå mycket bättre!! School on monday!! :) :/ Nu ska jag chilla!! Ses sen!! <3

Av Mathilda Bruhn - 25 januari 2013 16:29

Sitter och kollar på farmen!! Mår lite bättre nu faktiskt!! Har ingen feber och snyter mig hela tiden, vilket är ett gott tecken för då är bakterierna på väg ut ur kroppen :) Kanske blir jag frisk tills det att jag ska bort imorron!! Hoppas... Idag har jag gjort iordning inför mitt utvecklingssamtal, woopa!! Lite duktig måste man ju vara även när man e sjuk!! *applåder* :P Fick en ny mascara idag, tack mami!! <3 Kommer inte ihåg vad den hette!! Orkar inte kolla heller. Ne nu ska jag fortsätta att kolla på farmen, ni får ha det så bra!! Kramizzzzz <3!!

Av Mathilda Bruhn - 25 januari 2013 11:20

Hej!! Jag e fortfarande sjuk, rösten blir bara värre och värre!! Jag får tvr inte göra videobloggen där ni hör min ''röst'', får inte prata över huvudtaget :(!! Har ven blött näsblod 4 gånger idag sen kl 9, FYRA GÅNGER, helt sjukt!! Men nu ska jag spela spel på datan och dricka te (andra koppen idag :P) Vi ses sen, kram på er!! <3<3

Av Mathilda Bruhn - 24 januari 2013 20:18

Sjuk fortfarande, influensa!! Typ hostar SÖNDER mig och det känns ärligt som om någon ÄTER upp min hals inifrån!! Vi har provat 3 olika halstabletter, men tror ni de funkar?? Ne såklart de inte gör, så jag får dricka te 24/7!! I tisdags drack jag 1-2 koppar te, igår drack jag 4 koppar te och idag har jag druckit 4 koppar igen!! Gott men börjar bli GANSKA tjatigt!! Har ingen aptit heller, idag har jag ätit knappt 1 normalstor portion sammanlagt (om man räknar med frukosten) och 2 kiwis och LITE gurka och morötter!! Känns som att jag ska spy när jag äter!! Till och från e jag yr oxå!! Ne nu klagar jag bara!! Idag har jag: Sovit, kollat TV, druckit te, sovit, kollat TV, druckit te osv osv!! Saknar my friends <3, jag har INGEN röst heller!! Kan göra en kort videoblogg imorron och låta er öra min "röst" eller läte eller vad man ska kalla det!! :P Nu ska jag dricka te (igen) ses imorron <3!!

:(

Av Mathilda Bruhn - 23 januari 2013 10:26

Har influensa!! :( :( Kan inte prata, kommer bara nåt konstigt ljud när jag försöker :(, har feber så jag kallsvettades HELA natten och fryser 24/7, mår illa när jag äter (jag tvingade i mig en ordentlig frukost på mammas befallning :P) och allt e bara SHIT just nu!! Ligger i soffan under yllefilten och vill bara skita i allt!! Men men, bit ihop och keep head high Mathilda!! Idag ska jag göra NOTHING!! När jag vill säga nåt till mamma så skriver jag det på ett papper :/ tur att det finns papper och penna asså!! Jag vaknade vid typ kvart över 9 och sen drack jag te och kollade TV, sen så åt jag frulle!! Det e min dag såhär långt!! Nu ligger jag med Sesam i soffan och kollar TV!! Kommer uppdatering sen!! Kram <3

Av Mathilda Bruhn - 22 januari 2013 17:18

Gick hem från skolan typ kl 12 idag!! Feber, ont i halsen och typ hostar SÖNDER mig själv, how fun liksom!! Aja bara att bita ihop och keep head high!! Gick bra på ridningen igår!! Min ridlärare sa att hon hade sett på mig de senaste veckorna att den här gruppen är för lätt, ingen utmaning liksom!! Så hon ställde mig på kö till gruppen efter som är svårare, dock e den full så jag får vänta lite!! Så länge ska jag få göra lite "svårare saker" än de andra i gruppen!! Typ som igår då de andra körde cavalettibana i trav eller galopp (de fick välja) medans jag var "tvungen" att köra i galopp och göra galoppombyten över bommarna osv. Hamnade de andra i fel galopp så var det typ: Det gör inget, bra att du försökte (OM de försökte, de behövde inte ens försöka :/)!! Men om JAG hamnade i fel galopp bara: Gör om gör rätt!! Jag vet att du kan så koncentrera dig nu!! Fast kul att ha krav på sig, jag blir liksom taggad av det och vill göra rätt till 100%!! Även kul att hon tycker jag e duktig, alltid lika kul att höra!! :) (Plzzzzzzz tro/tyck inte att jag sitter och skryter nu för jag menar inte så!! Absolut inte!! Och jag tycker de andra i min grupp e jätteduktiga men det e en annan nivå liksom, om ni förstår vad jag menar!!) Nu ska jag bara ta det lugnt och bli frisk så see you later!! <3

Av Mathilda Bruhn - 21 januari 2013 21:09

Har precis "inrett" min nya byrå och rensat undan saker som inte kommer till användning, pluspoäng på den right?! :) Men det e en sak jag tänkt på!! Det kommer mindre och mindre kommentarer på bloggen!! Och det slutar att komma nya folk!! Vad beror det på?? E det något jag ska ändra på?? Lägga till?? Sluta med?? Osv osv. Snälla hjälp mig!! Tipsa folk om bloggen också!! På eran Facebook, era bloggar osv!! För gör ni det för mig gör jag tillbaka!! Tipsa och sprid bloggen så gör jag samma med era bloggar (om ni har nån) annars tipsa ändå :P Tack så mycket i förhand!! Ses imorron, kramizzzzz!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards