mathildabruhn

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda Bruhn - 5 januari 2013 13:44

Nu e det dags... JVM Finalen i Ishockey!! Sverige-USA kl 14, guuuud vad nervös jag e!! Sverige bara måste vinna, right?! Men först ska jag äta lunch, e jättehungrig!! Åkt skidor sen kl 10!! Sista skiddagen imorron, börjar skolan på Onsdag, tuuuuungt!! Vi fikade i toppstugan kl 11 fast åt inget, drack bara varm choklad m. vispgrädde, gott!! Nu ska vi äta ses sen!! Kramizzzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 5 januari 2013 09:26

Sitter och borstar tänderna, ska snart åka skidor!! Najs... Har träningsvärk i låren!! Senare idag kommer videoblogg!! Måste gå nu!!Ses!! <3

Av Mathilda Bruhn - 4 januari 2013 17:51

Det största målet är väl att bloggen ska växa, och för att den ska göra det behöver ni tipsa folk ni känner!! Era vänner, kusiner, klasskompisar osv osv...Några andra, mindre mål!!* Ta mer ansvar både hemma, men framför allt läxor, nu sitter jag typ dagen innan till kl 24!! Skärp dig Mathilda!!* Utvecklas mer i ridning, bloggning osv.* Dricka mer :P. Nae men jag dricker för lite, inte bra!!--------------–------------------------Det här tar jag med mig från bloggen in i 2013:Mycket bilder!!Skriva mina kännslor!!Ge ALLT med bloggen!!Lyssna på min sponsor men även ta egna beslut!!---------------------------------------Det här ska jag förbättra i bloggen år 2013:Skriva mer om vad jag gör och mitt liv inte BARA kännslor!! Men kännslor också!!Skriva något längre inlägg ibland!!INTE skriva om mina eventuella pojkvänner i bloggen, blir bara krångel då!!Vad tycker ni jag ska förbättra/fortsätta med i bloggen 2013?? Vad ska ni förbättra/fortsätta med i 2013?? Ni kan antingen mejla mig eller kommentera på det här inlägget!! Min majladress är mathilda.bruhn@hotmail.com!Kramizzzzz!! <3

Av Mathilda Bruhn - 4 januari 2013 17:31

Är skittrött!! Idag gick jag upp kl 9 sen åt jag frukost! Sen åkte vi ner till backen så vi var där ca 10.15 Sen åt vi korv m.bröd typ kl 13 sen har jag åkt skidor till kl 16!! Kul men nu e jag skittrött!! Blir att lägga sig tidigt ikväll!! Men först ska jag ju äta kvällsmat, duscha!!!, titta på TV och BLOGGA!!! Idag börjar ju Gladiatorerna, love it!! Ååååååå vad jag saknar Sesam, min katt, som är hemma med våra grannar som kattvakt!! Min fina kisse <3!! Ska nu sätta mig och läsa igenom min gamla blogg, vad jag ska göra bättre, göra nåt annorlunda osv osv!! Känns som en bra idé, right?! Vi ses sen, kramizzzzz!! <3<3

Av Mathilda Bruhn - 3 januari 2013 20:39

http://m.youtube.com/watch?v=j2LkObRlWE0Jag e SKITTRÖTT!! Gonatt!! :PKramizzzz!!!! <3<3

Av Mathilda Bruhn - 3 januari 2013 18:28

Vill ni se alla mina tidigare inlägg?? Gå in på: mathildabruhn.bloggo.nu! Där finns ALLA min inlägg!! Kommentera på den här bloggen genom att skriva inläggets namn och sen eran kommentar!! Nu ska jag göra videoblogg :PKramizzzz!

Av Mathilda Bruhn - 3 januari 2013 17:44

Här har du min nya blogg, blev ju "tvungen" att byta!! Har åkt skidor hela dan idag, videoblogg kommer!! Kramizzzzz!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards