mathildabruhn

Alla inlägg under mars 2013

Av Mathilda Bruhn - 1 mars 2013 20:20

Har hittat saken som jag e beroende av!! Har vetat det ett tag men har inte pallat skriva det!! Nu tror ni att jag ska säga droger, cigaretter eller liknande, men nej, så illa är det inte :P Jag är beroende av twilight-filmerna!! Nu garvar säkert flera där hemma men för i helvete vad de är grymma!! Jag blir fan deprimerad om jag inte kollar på de minst en gång i veckan, det är helt sjuuuukt!! Älskar de!! Twilight-filmerna <3 Mathilda= SANT!!!!! Nog om det nu men de e så f*cking grymma!! Idag har jag varit ute med Jatzie 2 gånger, varit ute med Sesam 1 gång, borstat Jatzie (SHIT vad hon fäller man tror att hon ska bli kal!!) och kollat på Twilight-filmerna såklart!! Nu kollar jag på Gladiatorerna och har precis ätit tacos!! Mums!! Jag får bestämma mat på Fredagar!! Ni har kollat på svaren från frågestunden va?? Gå in på min kanal på youtube, den heter Mathilda Bruhn!! Där finns även en video där jag visar min vardagliga sminkning som nån ville att jag skull göra!! Är så sjukt glada över att ni läser min blogg, det betyder guld!! Glöm inte att tipsa och såklart fortsätta klicka in här!! Ni får gärna tipsa mig om det är något jag ska ändra på, lägga till osv!! Men vi ses imorron!! Kraaaam <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards