mathildabruhn

Alla inlägg under juli 2013

Av Mathilda Bruhn - 26 juli 2013 16:58

Sry för dålig update men har typ solat hela dan!! O vart ute med Jatzie, o badat!! Mamma, pappa o Jonte ska iväg o handla nu men jag är hemma med Jatzie!! Sesam är borta igen... För fjärde gången!! Han har vart borta i snart 2 veckor!! O våran snickare åkte hem förut!! Så japp det är jag o Jatzie mot världen ;-) Det kommer ett deepshit inlägg sen, ett såntdär Mathilda-inlägg där känslorna bara bubblar över o som jag bara kan skriva när jag är på humör!! Så klicka in här lite senare så får ni se vad det handlar om, det är HEMLIGT-stämplat just nu!! :-) Så vi ses!! Puss <3

Asså herregud... Tänk att jag får ha den här hunden!! Fan vad jag älskar henne... <3

Av Mathilda Bruhn - 25 juli 2013 16:17

Osen lite bilder med mina nya underbara solglasögon!! Vet inte varför men älskar de!! Så sjukt kaxiga!! Yo, här kommer Mathilda vetu!! ;-)

Av Mathilda Bruhn - 25 juli 2013 14:27

Japp, så fråga på (för visst säger man fråga även på This or That?!) Blir mkt roligare för alla om så många som möjligt frågar!! Så fråga nu så ses vi!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 25 juli 2013 11:00

Sitter o slöar i soffan, ska snart gå o borsta tänderna!! Vet inte om videon har blivit uppladdad men det kan ni kolla på Youtube!! Gå in på min kanal Mathilda Bruhn och prenumerera!! :-) Men nu måste jag borsta tänderna o sen ska jag gå ut, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 24 juli 2013 19:31

Köpte ett par Solglasögon på vägen hem!! Märket Granit!! När vi kom hem så badade jag med våran snickare sen duschade jag o nu ska vi äta!! Grillad fläskfilé med potatis, sås o bröd!! Så v ses, puss <3

Av Mathilda Bruhn - 24 juli 2013 12:30

Har varit jätteroliga dagar!! Men ska samtidigt bli skönt att komma hem, se hur långt de har kommit med bastun!! ;-) Vi ska stanna nån stans på vägen o äta, jut nu är vi... På motorvägen ;-) Neh men vet inte vart vi är!! Videon är snart uppladdad typ 1/4 kvar!! SEGT.se! Men aja sånt e livet... Bjuder på lite bilder från dagarna så se o njut!! :-D

Sebastian efter att han hade ätit marschmallows (stavning?) igår!!

Laurence!!

Jane!!

Sebastian o Lucas!!

[Bild]

JAG!! :-) <3

Av Mathilda Bruhn - 23 juli 2013 16:53

Har byggt kanaler med de små o badat!! Nu ska vi åka hem!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 23 juli 2013 15:24

Att blogga i bilen på vägen hem, då jag har 3G!! Jag köpte ett par örhängen o godis på polkagris-makeriet!! När vi kommer hem ska vi bada!! Men nu har jag snart inget 3G längre så bye bye!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards