mathildabruhn

Alla inlägg under juli 2013

Av Mathilda Bruhn - 23 juli 2013 13:40

... går inte att ladda upp :-( Fortsätter att försöka men aa!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 23 juli 2013 13:37

Försökte blogga förut men har inget 3G i deras stuga!! Har nyss ätit Pizza!! Ska gå o kolla lite på stan nu, vi ses senare puss!! <3

Sry

Av Mathilda Bruhn - 22 juli 2013 22:15

för dålig uppdatering men har haft fullt upp!! Först så hämtade vi mitt mobilskal, sen gick åkte vi hit, på vägen stannade vi o åt på Löfstad Slott!! Hälsade på spökena ;-) Osen åkte vi vidare o när vi kom fram så lekte jag kull med grabbarna-grus!! ;-) Var faktiskt skitkul!! Sen så gick vi ner o badade, PAPPA BADADE OXÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Han är badkruka så därför blev jag förvånad!! Men att försöka få i mamma vr bara att glömma, jäkla tråkmåns!! ;-) Neh men sen så gick vi hem o vi lekte kurragöma osen åt vi!! Paj, potatissallad, lax o färskpotatis!! Va jättegott!! Sen åt vi pannkakor till efterrätt!! Sen lekte vi kurragöma igen o nu håller Laurence (pappan i huset eller vad man säger) på att lägga Sebastian, Lucas sover redan!! Men japp vi får ses imorron men var beredda på att updaten kanske inte är den bästa!! O förlåt att det inte kommer nåra videos men det GÅR inte att ladda upp!! Videon som jag vörjade ladda upp igår har kommit halvvägs!! Men försöker, jag lovar!! Men puss o kram <3

Av Mathilda Bruhn - 22 juli 2013 11:52

:-) YEEEY!! :-D

Av Mathilda Bruhn - 21 juli 2013 22:33

... Att ladda upp videon för vårt internet är slut, vi har begränsat WiFi här i stugan!! Kanske tar tills imorron, sry!! Men kunde inte ladda upp den innan för var ju hos Martin!! Puss!! <3

Av Mathilda Bruhn - 21 juli 2013 21:33

Asså shit, e världens kö inne på macken, mamma har tankat!! Ahmen väck mig när du kommer lixom!! På vägen hem från Martin, min morbror, skulle vi gå o kolla på nya solglasögon till mig men såklart stänger de kl 8 o vi kommer kvart över!! Sån jävla tur man har asså!! ;-) Vi var o handlade på ICA o köpte lite mat o presenter till kompisarna vi ska till imorron!! Hoppas, hoppas mitt skal har kommit då, det tror jag!! Min yngsta brorsa, Jonte o våran snuckare e hos oss nu!! de ska bygga bastun!! Jonte håkler ju på att utbilda sig till snickare!!Men nu kommer mamma!! Pusss <3

Av Mathilda Bruhn - 21 juli 2013 17:59

Sitter o tar det lugnt, körde kurragöma/kull förut med kusinerna!! Fett kul vare men mina vita byxor... Behöver jag säga mer??

Asså oh my god!! Hur LYCKAS jag?? Men aja, tur att man har tvättmaskin, iaf för mamma!! ;-) Men vi ses sen!! Puss <3

Hahah, mitt hår!! Snyggt asså!! ;-) <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards