mathildabruhn

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 28 augusti 2013 15:58

Jag o Emsan ska baka muffins!! Idag i skolan hade vi orientering!! Gissa vilka som gick vilse... Jag o Linnea såklart!! Jag kommer lätt få F i orientering!! Vi kom tillbaka 40 min efter man skulle!! Jag var asyr när vi kom tillbax, hade inte druckit nåt!! Men jag överlevde!! :-) Fan tänker ni nu ;-) Neh jag skoja, hoppas iaf att ni inte tänker så!! ;-) Men nu ska vi BAKA så hejdå!!

[Bild]

Värsta hemmafrun jueee!! ;-) <3

Av Mathilda Bruhn - 27 augusti 2013 21:04

Av Mathilda Bruhn - 27 augusti 2013 20:12

Bloggar från MIN NYA IPHONE!! Pappa kom hem med den idag till mig!! En ny 4:a!! Efter att jag, som många vet, krossade min gamla i en biostol (hahah)!! Klantig.se ;-) Just nu kollar jag på Never Say Never (filmen) för typ 1000:nde gången!! Älskar honom så sjukt mkt!! Ingen som inte är en true Belieber kan någonsin fatta!! Idag i skolan så hade vi först musik sen rast sen spanska för 2:a gången, askul!! Sen rast sen svenska sen lunch sen svenska igen, sen matte sen NO sen slutade vi 14.20 Emma följde med mig hem, vi åt i spelade dator i lekte kurragömma sen åkte jag i tränade o hon åkte hem!! Sen duschade jag o åt o gjorde läxor o nu kollar jag ju på film då!! :-) Najjsig dag, fast ta gärna bort skolan... ;-) Eller jag har inget emot skolan bara att gå upp tidigt!! :-S Men nu ska jag kolla!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 26 augusti 2013 19:09

Jag hade Jackpot ändå!! Kunde inte slita mig när jag stod d'r o pussade hans mjuka mule!! Nej, Jackpot is the one and only!! <3 Vi red ut till dungen, ett ställe i skogen där man kan hoppa stockar oså!! Vi hoppade 3 stockar, och en loten pinne!! Kan inte säga annat än att det gick FORT!! Jävlar vad taggade hästarna va!! Jackpot bara sprang, det tog typ 10 meter att få stopp på han!! Men KUL är bara förnamnet till vad det var!! Frågan är vem som tyckte det var roligast, jag eller han?! Svårt att avgöra!! Stannade lite längre i stallet idag!! Ska börja göra det, komma dit innan o hjälpa till o mocka o borsta alla hästarna o var kvar efter o hjälpa till att släppa ut de (de går ute på nätterna så länge det är varmt)!! Men nu ska jag chilla lite osen äta kvällsmat!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 26 augusti 2013 14:55

Skolfotograferingen gick bra, tror jag... Såg en bild o den såg väl bra ut!! Nejmenväntasåfårmanjuintesägaomsigsjälvisverige ;-) Ridning kl 4 sen!! Fett taggad!! Får se om jag ska rida nån annan häst än min lilla stjärna idag kanske... Tråkigt men NYTTIGT!! Blir väl sista året på honom nu!! Han är ju bara en liten C-ponny, typ 133 cm eller nåt tror jag!! Sen ska jag upp på en D-ponny vid namn Charlie!! Får se om det blir han jag rider idag kanske!! Eller så passar jag på att rida de lite mindre så länge som jag inte är för stor!! Eller så blir det STORA Rascal!! Hahah guh vad jag bablar, vi får se... Fast är lite sugen på att bli kompis med Charlie!! Nej nu är jag igång igen!! ;-) Har nyss ätit en blodapelsin o nåra vindruvor!! Alla lägger ju upp bilder på sina nyttiga vackra mellanmål så jag går väl imot strömmen o lägger upp bilder på skalet o "kvisten"!! Sån är jag!! Kram <3

Ser nyttigt o gott ut va ;-)

Av Mathilda Bruhn - 26 augusti 2013 07:54

Gillar ni den??

Inte de bästa bilderna men de får duga för nu måste jag dra!! Ha en bra dag <3

Av Mathilda Bruhn - 25 augusti 2013 18:00

In the Södra Länk!! ;-) Do you like my Swenglish??

Av Mathilda Bruhn - 25 augusti 2013 16:38

Mamma har lovat att köpa ett par nya converse till mig!! Men vilken färg ska jag ha?? Jag har redan svarta o mörkblåa!! Har valt ut några som jag gillar!! Men vilken är eran favorit?? KOMMENTERA för jag behöver eran hjälp!! <3

Gillar även vita men man vet ju hur länge de är vita... Typ en dag?! Max!! Men kom gärna med egna förslag på färger!! Kram <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards