mathildabruhn

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 16 augusti 2013 12:03

Japp, vi åkte hit idag istället!! Står i kö till Lisebergsbanan med Lilli!! Ses sen <3

Av Mathilda Bruhn - 15 augusti 2013 10:53

Har åkt buss i 4 timmar o sitter nu på Doncen!! Har typ 3 timma kvar i bussen innan vi är framme!! Har nyss ätit en MC Feast o är PROPPMÄTT!! Men vi hörs senare!! Puzzz <3

Av Mathilda Bruhn - 14 augusti 2013 18:05

Där jag visar hur jag brukar göra Jatzie fin!! Så håll utkik under kvällen!! Länkar hit!! :-)

Av Mathilda Bruhn - 14 augusti 2013 16:29

Det går inte att ladda upp den på yt!! Asså vad fan!! Men får väl försöka igen!!

Av Mathilda Bruhn - 14 augusti 2013 16:24

Om typ nåra minuter är videon uppladdad spjäll utkik!! :-)

Av Mathilda Bruhn - 14 augusti 2013 11:15

Videon har inte ens kommit halvvägs på uppladdningen!! Men nu ska jag filma videon för idag!! Puss o kram!! <3

Av Mathilda Bruhn - 14 augusti 2013 09:52

Asså det är nåt fel på mig, de senaste dagarna har jag vaknat AV MIG SJÄLV runt NIO!! Asså shit!!! Men aja det är väl bra antar jag... ;-) Just nu kollar jag på Sommarlov!! Vänta, måste snyta mig... Sådär!! Sitter o äter rostade mackor o dricker mjölk!! Idag är Jatzie hemma så då blire lite mer att göra!! :-D Dessutom har man ju sällskap av världens bästa hund så allt blir ju roligare!! Efter frukost ska jag gå ut med henne!! Men vi ses senare!! Puzzzzzz <3

Av Mathilda Bruhn - 13 augusti 2013 21:17

Videon laddas upp i SNIGELFART så den kommer nog inte upp förren imorron... Men då får n ju 2 videos imorron så det är ju LITE positivt!!

Idag har jag slappat, varit ute lite, filmat videon, gått genom skogen till bussen, åkt buss till pappas jobb, vart där ett tag osen skjutsade han mig till träningen, då kollade jag på den osen åkte vi hem, på vägen var vi o letade efter Sesam, sen åt vi o nu kollar jag på TV, Kommissarie Montalbano!! :-) det var min dag lite snabbt!! Det var en ganska vanlig dag med andra ord!! Med lite växlande väder!! Först mulet, sen regnigt, sen mulet, sen soligt, sen möjligt sen regnigt!! Fast mest mulet!! Men nu ska jag kolla vidare på serien så vi ses imorron!! Puss o godnatt!! <3

Hjälp jag blir skjuten, rädda mig!! XD ;-P <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards