mathildabruhn

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 3 augusti 2013 23:40

Har inte bloggat idag för har inget internet här!! :-( Jag fick Elliot!! Är sjukt nöjd!! Han är lika bra som Canton typ!! :-) Love him!! <3 Först red vi ett litet pass på banan för att alla skulle få en häst som de passade med!! Jennifer fick Qincy!! <3 Sen på eftermiddagen red vi till skogshagen o övade på kadriljen till uppvisningen på nästa fredag o sen lekte vi en lek!! Vårt lag kom typ 2:a!! :-) Sen red vi hem osen red alla barbacka tillbaka dit o släppte hästarna!! Sen hade vi stalltjänst, asså mocka, strö, sopa!! Imorgon ska vi rida dressyr på banan först osen rida ut!! Samma igen!! :-) Fast på morgonen ska vi hämta de från hagen, barbacka!! :-) Osen borsta o aa ni vet!! Men nu vill de anda sova så godnatt! Jag kan inte lada upp bilder här men kan försöka så här kommer en bild på Elliot o mig, men den kanske inte kommer upp då!! Godnatt <3

I love u Elliot... Forever!!

Canton... Om du bara visste hur ont det gör att ha växt ur dig!! I love u... <3

Av Mathilda Bruhn - 2 augusti 2013 22:24

Our room:

Hoppas inte mamma ser det här... ;-)

Av Mathilda Bruhn - 2 augusti 2013 20:24

Först åkte vi hit!! Sen så bäddade vi oså!! Sen fikade vi!! Sen red vi!! Jag red Salsa!! En C-ponny fux m. en halvmåne i pannan!! Det gick bra men hon var väldigt kort i steget så det var jättesvårt att få henne i form!! Iaf för mig som är van vid Jackpot som är typ STORHÄST steg!! Men aa annars gick det bra!! Canton kommer hem från hagen imorron!! Jag kanske ska få rida hem honom!! :-) Men japp, nu sitter vi ute på gräset o bara chillar!! Vi ska snart leka!! Vi hörs sen eller imorron!! Pussss <3

Gunnorp, paradiset på jorden!!! :-) <3<3

Av Mathilda Bruhn - 2 augusti 2013 15:16

OMB är så jävla glad o taggad asså!! Det ska bli GRYMT!!! :-D <3 I <3 Gunnorp!! See ya soon babesssss!! :-) <3

Av Mathilda Bruhn - 2 augusti 2013 13:52

Sen drar vi!! Ska bli så sjukt najjjjs!! Idag ska vi dela på en häst o rida en halv lektion var, bara för att de ska se hur mkt man kan oså!! Imorgon ska vi få våra hästar!! Jag ska pussa sönder Canton o Qincy o försöka lära känna Hortensia bättre!! Se om vi passar tsm!! Är så jävla taggad, vi har nyss ätit korvstråganoff (stavning?) o ris!! Ses sen babesssss!! <3

Hahah, ser ut som en fisk!! ;-P <3

Av Mathilda Bruhn - 2 augusti 2013 13:01

Råkade skriva att C-ponnyn hette Hortensie men hon heter Hortensia!! :-) <3

Av Mathilda Bruhn - 2 augusti 2013 12:58

Japp!! Chocken som uppstår när NADJA LUNDBERG kommenterar ens blogg!! OMB!!!!!!!!!!! Ni skulle sett min min!! Tack tack tack Nadja!!!!! Lycka till med Chagall o Bambi!!! Du har världens finaste hästar!! <3 :-)

LÄS HENNES BLOGG!! Lundbergnadja.blogg.se !! :-) <3<3 OMB=Oh My Bieber om ni undrar!!! OMB... :O <3

See ya!! <3 :-)

Av Mathilda Bruhn - 2 augusti 2013 10:36

Ligger i sängen o har kollat lite instagram nu!! Vaknade typ kl 10!! Hahah, kolla på @dannysausedo senaste video på instagram!! OMG så skön han är!! <3 O Justin har gjort en ny tatuering :,-( :-,( Vrf?? Han är ju mkt snyggare utan!! Bieb då... <3 :,-(

Men IDAG SKA VI TILL GUNNORP!!!!! :-D Fan vad najjjjjjjs!! <3 Jag vill ha Qincy, en D-ponny som jag har haft en gång innan!! Han är lagom pigg men väldigt stark o ibland kan han få för sig att bara dra iväg!! Speciellt på uteritter!! Men han är rolig!! :-) <3 Eller så vill jag ha Hortensie, en C-ponny som jag aldrig har haft men hon verkar rolig!! Lagom pigg men blir väldigt uppjagad i hoppningen o KAN bocka eller dra iväg efter hinder!! Hon är ASSÖTT!! Lite lik Canton!! Fast större!! Jag är för stor för Canton nu så jag kan inte ha honom :,-( :,-( <3 Men kan berätta lite om honom!! Han är en liten B-ponny som jag har haft 5 gånger!! Han bits innan man lär känna honom men det är bara för att han är osäker med nya personer!! I ridningen är han lagom pigg men han kan helt plötsligt bara stanna o vägra gå!! En klippa i hoppning, jag kom 3:a med honom när vi tävlade mot storhästar!!! :-D Duktiga pålle!!! Men vi får se vem jag får!! Alla där känner igen mig för jag har vart där 6 gånger, det här blir den sjunde!! :-) DET ÄR BÄST!! Jennifer har vart där 3 gånger, det här blir den fjärde!! Hon vill ha antingen Epoza, en lat D-ponny som är lite sur i spiltan men piggare i hoppning, eller Elliot, en pigg ganska stark o ganska busig D-ponny!! Jättesöt!!! :-) Men nu ska vi fortsätta lata oss osen gå upp!! Puss pusssss <3

I love you!! Belieber o dannycater 4 life!!! :-) <3<3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards