mathildabruhn

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mathilda Bruhn - 13 augusti 2013 20:14

Så håll utkik på yt, det är en vlogg (videoblogg) och room tour (i stugan) :-D Ses sen <3

Av Mathilda Bruhn - 13 augusti 2013 16:14

Sitter på pappas jobb!! Han ska snart skjutsa mig till träningen, jag ska ju bara kolla men aa!! Förut så spöregnade det men nu skiner solen o det är apavarmt!! Konstiga väder... ;-) Men nu ska vi åka så puss puss <3

Av Mathilda Bruhn - 13 augusti 2013 13:55

Japp, en ny video kommer snart!! Länkar hit!! Pussss <3

Av Mathilda Bruhn - 12 augusti 2013 22:04

Sitter o kollar på TV!! Ska börja göra videos på yt igen!! Om ni vill!!?? En om dagen!! De kommer handla om allt möjligt!! Sminkningar, träningstips, hästtips, hundtips, videobloggar osv!! Länkar de hit till bloggen!! Idag har jag slappat, varit uppe hos Pysen o Sötnos o myst med de o släppt ut de, lagat mat - falukorv o spaghetti (avancerat, hahah), borstat Jatzie, varit på toa ;-) Hahah, skoja bara!! Men nu ska jag gå o lägga mig, måste vända tillbaks dygnet igen!! Imorron ska jag inte göra nåt speciellt, åka på handbollsträning (ej träna, jag är fortfarande förkyld) o slappa!!måste vila upp mig sista dagarna!! Men vi hörs imorron!! Kramizzzz <3

Jag har duschat därför ser mitt hår så konstigt ut!!

Av Mathilda Bruhn - 12 augusti 2013 13:44

Vad tycker ni?? Jag blev ganska nöjd!! :)

Mår bättre idag men är fortfarande förkyld!! Hoppas ni mår bra!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 11 augusti 2013 22:01

Kollar på film!! Den heter Adge Of Darkness!! Handlar om en man vars dotter blir mördad o aa!! Orkar inte förklara... ;-) Imorron ska jag va själv hemma!! Ska nog gå upp till Pysen o Sötnos ett tag!! :-D Saga kanske kommer om jag är frisk!! :-) <3 Hoppas!! Uppdateringen har inte varit på topp idag men det blir bättre imorgon, lovar!! Idag har jag inte gjort så mkt, spelat kort med mammi o pappi, kollat på när Bolt sprang, han vann... Såklart ;-) O nyss var jag uppe o lämnade tillbaka ett fat till Stefan o Vera (Pysen o Sötnos ägare) o hälsade på katterna!! De var lika söta som alltid... ;-) <3 Men nu ska jag kolla på filmen så jag inte missar nåt viktigt!! Godnatt <3

Av Mathilda Bruhn - 11 augusti 2013 11:15

Har nyss ätit frukost, mamma hade fixat te åt mig för min hals oså åt jag en macka o drack apelsinjuice!! Man ska tydligen äta mkt C-vitaminer när man är förkyld o det är det ju i apelsinjuice så japp!! Just nu kollar jag på VM, idag igen, just nu är det cykling! Kl 19.50 ikväll är det 100-metersfinal, Usain Bolt... Döda mig!! Vilken jävla cool kille!! Love him!! Men nu ska jag fortsätta kolla på TV o chilla!! MÅSTE BLI FRISK!!! Ses sen <3

Av Mathilda Bruhn - 10 augusti 2013 20:50

Fick tips av... Aa vad det nu heter men nån sånhär sjukvårdsgrej!! Att eftersom jag har så sjukt ont i halsen o inga halstabletter hjälper så ska jag gurgla varmt saltvatten typ varannan-vartredje timme!! Det hjälper asbra!! Osen dricka nåt speciellt te med honung!! Det funkar jättebra!! Just nu kollar jag på sommarkrysset!! Sen ska vi kolla på The Shining eller I am a Legend!! Men det var ett litet tips bara!! Kramizzzz <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards