mathildabruhn

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 4 april 2013 21:33

Ni får den andra looken imorgon istället har helt enkelt inte ork just nu!! E helt slut efter träning, promenader med hund och katt och typ ingen vila alls!! Imorron ska jag vila och då kan jag göra en look, okej?! Gud, nu klagar jag men det är så det är!! Jag är inte mer än människa jag heller! Ases imorron! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 4 april 2013 21:17

Hann inte förut så kör nu istället... :) Vanlig snygg mössa med "pälsboll"! Kenza jacka, röd eller svart! Svart tröja från hollister! Svart läderväska! Svarta tighta jeans! Converse med Amerikanska flaggan! Så kaxig, snygg stil, kommer en till look snart!! Ses då <3

Av Mathilda Bruhn - 4 april 2013 14:05

Jag la upp ett inlägg imorse men det kom inte upp, eller?? Jag kunde inte se det iaf!! :O Har precis ätit världshistoriens trasigaste pannkakor... De blev HELT fail men man kan inte alltid lyckas.. :P Tänk dig in i den världen en stund... Du får ALLT du vill ha, lyckas super i ALLT du gör, har ALDRIG nåra motgångar... *gäsp* Shit vad boring!! Inget för mig... Om jag kommer till en vägkorsning och jag kan svänga höger eller vänster, höger = den säkra, lugna, (TRÅKIGA) vägen där INGET händer, vänster = den osäkra, lite farliga, (ROLIGA) vägen där det händer saker nästan HELA tiden!! Vad väljer ni?? Asså jag menar inte att det finns typ mördare på vägen till vänster men det händer saker!! Jag vet vad jag väljer...... Nu ska jag ta det lite lugnt i typ 5 min och sen ska jag gå ut med Jatzie!! Titta in här om nån timme eller nåt, det kommer ett inlägg med sjukt snygga kläder!! Ses då <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards