mathildabruhn

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 8 april 2013 18:52

Precis kommit hem från ridning och duschat!! Våran nya ridlärare var la bra men inte som Lynn <3 Men det är ju ingen... Det blir säkert bra med henne oxå!! Sofia tror jag hon hette, hon har varit vikarie för oss nån gång när Lynn har varit borta!! Vi jobbade med övergångar och serpentinbågar och lite volter!! Jackpot var jätteduktig i övergångarna men han e så stel så serpentinbågarna och volterna blev sådär!! Han e faktiskt riktigt svår-riden!! När man hoppar kombination så måste man göra helt rätt och rama in honom ordentligt annars springer han åt sidan mellan hindrerna, det är lättare med studs för då hinner han inte att springa åt sidan, och så e han så himla stark att rida, både i hoppningen och dressyren, så fort man blir ihållande så tar han bettet och bara springer!! Men han e bäst ändå <3 Nu ska jag äta så vi ses!! Love ya!! <3

Av Mathilda Bruhn - 8 april 2013 11:25

Var i Vaxholm igår och fick en "tjocktröja"!! Röd med vit och svart randig luva!! Jag älskar den!! Såhär skit basic men ändå så snygg!! Big like!! Dagens outfit: Nya tjocktröjan, kommer inte ihåg vad affären hette!! Min Top Model T-shirt från Name it!! Mina gröna jeans med små hål från H&M tror jag!! Raggsockor från... Ingen aning!! Haha har på mig EN sak som jag vet var den kommer ifrån... Duktig man e!! Nu ska jag ut till Jatzie och senare ska jag rida för min nya ridlärare!! Det ska bli spännande, ses sen!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards