mathildabruhn

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 10 april 2013 21:05

JAG GILLAR: Att rida och sporta, min familj och mina djur, Jackpot och Bingo, mina vänner, popcorn!! JAG TYCKER DET ÄR COOLT: när folk vågar vara sig själva och när folk står upp för det de tycker och tror på, när folk vågar sticka ut och inte va som alla andra, med raggsockor -ärligt det är snyggt till ALLT!! JAG ÄR TRÖTT PÅ: att om person A gör någonting/tycker någonting så gör person B oxå det, bara för att person A gjorde det, och sen gör person C oxå det, bara för att person B gjorde det osv!! Asså snälla, skaffa er ett liv..!! Höga klackar, jag har aldrig varit en klacksko-tjej men nu börjar jag bli helt lack, liksom när en 8-14 åring har på sig 1 dm klackar, det är inte snyggt på vuxna heller men fy fy fy på mindre ungdomar som 8-14 (såklart inte 0-7 heller men det har jag aldrig sett som tur är) neh jag e INTE en klacksko-tjej, jag drar på mig mina converse och drar, neh men typ så!! Det var några sånahär typ "jag tycker-saker" eller vad man ska säga!! Vi ses imorron!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 10 april 2013 16:54

Vad tycker ni??

Av Mathilda Bruhn - 10 april 2013 14:35

Sitter framför datan på pappas jobb! Skapade nyss en gästbok för bloggen!! Så skriv gärna nånting där om ni vill!!    Asså shit jag tycker de här smileysarna är så fula!! Usch!! Hahahah... Men ni hittar iaf gästboken i menyn eller vad man ska säga, där till vänster där man kan fråga oxå ni vet... Jag ska snart klippa mig och sen ska jag träna fotboll!! Fick en jättesnäll fråga av en tjej/kille igår, eller själva frågan va väl inget speciellt så men hon skrev jättefina saker om min blogg!! Tack så mycket!! Nu ska jag gå och köpa nåt att äta innan jag ska klippa mig!! Tror det blir en panpizza och nån dricka men vi får väl se... ;) Kommer med update och bilder på mig och mitt hår senare!! puss <3 BTW lägger upp två bilder på jatzie och sesam!! Ses <3    

Av Mathilda Bruhn - 10 april 2013 07:39

Sry att jag inte dkrev igår!! :/ Igår var jag först i skolan, var astrött och ville bara hem!! Sen var jag på handbollsträning och det var kul!! Idag ska jag va i skolan till kl 13 55 och sen har jag fotbollsträning 17 30!! Här kör vi hårt :P Neh nu måste jag fixa iordning mig!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards