mathildabruhn

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 11 april 2013 19:17

Av Mathilda Bruhn - 11 april 2013 18:59

Igår sa en person en sån sak som man bara tänkte "Asså vad tänker du med egentligen?? Arslet eller??" Det började såhär: Jag frågade såhär på gympan "kan du sluta kaxa så mycket" för hen (vill inte säga könet eller vem det var!!) höll på och såhär typ åh vad grym JAG e och gud vad dålig DU e!! Då kom kommentaren: Men jag får bättre självförtroende av att trycka ner på er, och hen sa det liksom som att det var helt naturligt och sen så skrattade hen lite och fortsatte!! Och nu kan man diskutera om det här!! FÅR man verkligen bättre självförtroende av det?? E inte det lite falskt?? Man TROR att man blir lyckligare!! Eller e det inte lite så?? Man lurar SIG SJÄLV att man mår bättre!! Det kallas falsk lycka, man lurar sig själv men sen en dag kommer man på att shit det här fick mig ju inte att må ett dugg bättre och då kan jag lova, då kommer man må shit, ju längre man har hållt på desto sämre mår man!! Det e vad jag tror iaf!! Det var som det där inlägget där jag tog torn som exempel, do you remember?? Om du hjälper en kompis att bygga sitt torn så kommer ditt torn (självförtroende, självkänsla) växa samtidigt men om du istället rasar din kompis torn bit för bit så känn dit torn högre för att de andras blir mindre men believe me, ditt torn kommer rasa nån gång oxå för om du inte hjälper någon hjälper ingen dig och då kan jag komma och putta ner ditt torn när jag vill för ingen försvarar det åt dig!! Om du hjälper så får du hjälp tillbaka!! Plain and simple... Bygg på ditt torn istället för att rasa ner andras... Och kom ihåg en sak, glöm ALDRIG det här... Ända gången JAG backar är då jag tar sats..!! (Såna som du får mig att känna som på bilden)

Av Mathilda Bruhn - 11 april 2013 16:13

Ska snart gå ut och promenera/jogga lite smått!! Jag får känna hur min blåsa på foten känns!! Bara hålla igång kroppen inför cupen imorron!! Ses senare <3 Puss!!

Av Mathilda Bruhn - 11 april 2013 07:43

Sitter och lyssnar på Danny och väntar på att pappa ska bli klar!! Tur att Danny finns <3 Alltså jag lyssnar på en skiva med Danny Saucedo!! Idag ska jag va i skolan från 8.15-13.30 Vår kortaste dag!!! Imorgon slutar vi 13.40 Jag ska inte gå på handbollen idag!! Har skavsår på typ hela fötterna och så ska jag vila inför fotbollscupen!! Ska spela gruppspelet på fredag (imorgon) och slutspel på söndag!! Kul!! På lördag ska jag vara med Yasse, Yasmin i min klass!! Det ska oxå bli kul!! Vi ska va hos henne!! Nu e pappa klar så nu ska vi åka till skolan!! Ses senare!!

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards