mathildabruhn

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 24 april 2013 21:00

... Utan att man känner den eller överhuvudtaget har träffat den är väl bara 100% dumt?! Typ som att min kompis tror att han e så bara för att hennes kompis sa så för att hennes kompis tyckte så för att hennes kompis hade hört det... Nejmen ni fattar!! T.e.x kändisar, de kanske är lite svårt att gräffa men om man följer de på instagram, Facebook, ev. blogg osv så får man ju ändå en bild av de!! Jag tror att det viktigaste är att man skapar sig en egen bild, en egen uppfattning om henne eller honom!! Låt ingen annan påverka vad Du tycker eller Din uppfattning om henne eller honom, för den kan ju inte vara fel... Det e ju bara din syn på det hela!! Låt INGEN säga att det e fel för som sagt, hur kan den va det?? Vad du tycker kan ju inte va fel!!! Bara för att din kompis tycker si behöver ju inte du också tycka si utan du kan ju tycka så ist!! Om sin kompis inte accepterar det så e det ingen riktig kompis, då förtjänar du nån bättre!! Jag tror att bland det viktigaste i livet är att kunna stå upp för sin åsikt och säga NEJ!! Det klarar man sig nästan på!! Kom ihåg det!! Stå upp för din åsikt och våga säga NEJ!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards