mathildabruhn

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 17 april 2013 11:27

Hemma idag igen!! Måste vila mig inför konserten ikväll, Darin vet ni!! Ska först gå och äta med mamma och sen gå på konsert, oxå med henne!! Det e 13-årsgräns så vi får se om jag kommer in... Haha annars slår jag ner vakten vid ingången ;-) Hahah... Neh men va fan jag e 12, släpp in mig för i helvete!!! Ofcourse säger jag att jag e 13, går han inte på det så dör jag!! Just nu sitter jag i mina "gossetofflor" och morgonrock och dricker te framför TV:n!! Rätt så najs faktiskt!! Kollar på Mot Alla Odds!! Juste, kläderna som mamma köpte igår var skitsnygga och så kom hon hem med århundradets coolaste jacka alltså... E så sjukt trött på alla röda, rosa och lila jackor!! Våga stick ut för sjutton!! Säger inte att jag inte har en rosa eller lila jacka men tycker att lite mer udda färger typ som grön, blå, orange etc. är såhäääääär mycket snyggare!! Lovar att komma med bilder på kläderna sen!! Kanske ska ha de på konserten, vet inte riktigt!! Men men, ni får iaf bilder på de!! Funderar om jag ska vänta tills i höst att köpa uggsen för kan ju ändå inte använda nu när det blir vår/sommar för de e för varma!! Det e ju typ vinterskor!! Och så kanske de hinner bli för stora så jag tror jag väntar!! Ska kolla med mamma vad hon tycker oxå men tror det blir att jag köper/får de nästa höst/vinter ist!! Nu ska jag gå och borsta tänderna och håret och fundera på vad jag ska ha på mig ikväll!! Ses senare!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards