mathildabruhn

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 16 april 2013 20:09

Jaa nu kommer det!! Jag hade faktiskt änka att skriva om surströmming!! Haha, sa ju att ni skulle bli chockade!! Men asså ärligt... Surströmming, fy fan vad det luktar äckligt!! Usch usch usch!!! Och det gör ju att man inte vill smaka... Inte jag iaf!! Asså det e ju typ rutten fisk, näh men det luktar så!! Även Jatize tycker att det stinker!! Hon flyr från lukten, haha stackarn!! <3 Sesam tycker det luktar gott... Fisk vet ni ;-) Sesam kan nog äta precis allt!! Okej inte ALLT men nästan!! Mina föräldrar tycker det e gott och typ alla andra vuxna som jag känner oxå!! Galna människor... ;-) Hahah... Tror aldrig jag kommer våga smaka, fegis vet ni ;-) Nu tittar jag på TV, SM-final nr 3 i ishockey!! Har asont i huvet och nacken och lite i halsen!! Ses imorron <3 Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 16 april 2013 15:24

Hittade de här supersnygga uggsen!! Och jaaaaa jag ska ha dem!! Känns fel att säga köpa de för det är ju inte jag som betalar, hehe!! Mamma ringde nyss, hon har köpt lite kläder till mig på hennes lunch!! <3 Ett par beiga byxor, en T-shirt och ankel-strumpor, haha strumpor e väl inte så kul men det behövs!! Hon letade efter en skinnjacka oxå för jag e så sjukt trött på den som jag har nu!! Har haft den i typ 1 och 1/2 år!! Ville ni ha en frågestund förresten?? Kommentera!!!!!! Nu ska jag typ äter ett äpple eller vindruvor eller nåt!! Vi får se!! Ses senare!! Puss <3

Av Mathilda Bruhn - 16 april 2013 12:47

Hemma från skolan idag, låter som en gammal gubbe när jag pratar!! Haha... Sitter och kollar på hela Sveriges fredag!! Fast det e ju repris för det e ju tisdag idag!! Kommer ett längre inlägg sen där jag tänkte skriva om en väldigt speciell sak!! Lovar att ni kommer bli överraskade och chockade!! Nu slutar hela Sveriges fredag och jag ska kolla på Hell's kitchen med Gordon Ramsay!! Han e så jäkla cool!! Nu börjar det så vi ses sen!! Puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards