mathildabruhn

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Mathilda Bruhn - 13 april 2013 21:16

Va ute och hopptränade Jatzie förut, gick bra de första gångerna men sen gick det dåligt, hon sprang förbi hindrerna om jag inte sprang förbi osv!! Inte så kul så imorgon får det bli lydnad med lite "bommar" för att hon ska komma rätt på hinder, eller i det här fallet bommarna!! Tänkte berätta lite om hur jag brukar träna och lägga upp en vecka för stjärnan varje dag går hon även minst 4 promenader, 1 lång och 3 lite kortare!! Ex: Mån, lydnad! Tis, vila (promenader) Ons, hoppning!! Tors, vila (promenader) Fre, markarbete! Lör, lydnad! Sön, vila!! Typ så!! Klickade några fina bilder på henne som kommer upp imorgon!! Cupen imorgon blev inställd tyvärr!! :( Riktigt dåligt tycker jag men det är som det är!! Nu sitter jag och kollar på Star Wars, brorsan ville se!! Juste han e här oxå :P Hahah glömde att säga det!! Men iaf, Star Wars... Hmmmm how fun..! Men, men!! Snart ska vi ära äppelpaj!! Mums..! Vi får ses imorron!! Puss på errrrr!! <3 :*

Av Mathilda Bruhn - 13 april 2013 18:23

Kom hem från Yasse för ett tag sen!! Vi har haft skitkul!! Först kollade vi på Seven, en film, sen gick vi till Felino och delade på en pizza, sen gick vi hem och kollade på roligaklipp på youtube!! Och som sagt skrattat SJUKT mycket!! Hade serri ont i magen när jag tog bussen hem, fast inte jobbig smärta utan sånhär "bra smärta"!! Hahah låter så konstigt, bra smärta... Men ni fattar :) Nu sitter jag och dricker juice och kollar på SM-final 1 i ishockeyn!! 0-0 SAIK-LHF, det ska ju va LHC ju... Men så blev det inte :/ Sen ikväll ska vi grilla och bara allmänt mysa!! BIG like!! <3 Kommer update later on!! See ya <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards