mathildabruhn

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Mathilda Bruhn - 11 maj 2013 19:21

Va nyss ute med Jatzie!! Vi gick ner till bryggan och huuuur fint var det inte där nu när solen håller på att gå ner..?! Asså snacka om att jag har sommarstuga på universums finaste plats och har universums finaste hund!! Asså bättre kompis får man leta LÄÄÄNGE efter!! My soulmate..!! <3 Slog mig att myggorna börjar komma nu... Fan, jag e ju allergisk mot myggbett!! Mina blir SUPER stora och kliar SJUKT mkt!! Tur att jag har min After Bite eller vad det heter som jag har fått för att jag e allergisk!! Det svider skitmycket när man tar på den i typ 5 sek sen så kliar det inte mer på typ 2 timmar sen får man ta på igen osv..! Jag e allergisk mot myggbett, rökt lax, och så e jag typ väldigt känslig (typ allergisk) mot barrpollen och nån ingrediens i parfymer (dock ej TheBodyShop-parfymer)!! Mamma, pappa och Jonte e på Bruce Springsteen ikväll igen, mamma och pappa va ju förra helgen på fredagen oxå!! Eric och Maria, Jatzie och jag e hemma!! Eric håller på att laga mat!! Typ nån kyckling-grej med matvete eller nåt... Hoppas det e gott för jag e hungrig!! Nu ska jag nog gå ut en stund så vi får höras senare!! Kramizzzzzz <3

Av Mathilda Bruhn - 11 maj 2013 17:25

Jag sitter ute på trappan med Jatzie!! Har precis hopptränat!! Det gick sådär för hon hade MKT egen vilja och så e det ganska varmt så hon va lite slö!! Men så e det ibland!! Det e på vintern vi brukar hoppträna "ordentligt" för på sommaren e det för varmt för henne så då e det mer lydnad och lite bommar och slalom som gäller!! Jatzie tycker det e så himla roligt att köra lydnad och att hoppa och springa över bommar!! Nu ska jag in o kolla på hockey!! Puss på errr!! <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards