mathildabruhn

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Mathilda Bruhn - 18 maj 2013 22:32

Tillbringar kvällen med Eurovision Song Contest och TREVLIGA, GOA människor runt mig, som det ska va!! Just nu sjunger Robin, Hejja HEJJA!! :-) Nu e han klar, det va ganska bra!! Nu e det Ungern och sen kommer favorit-tippade Danmark!! Få se om de e så bra som de säger!! ;-) Neh nu känner jag mig ganska osocial så ni får större update imorron!! Idag hare ju bara vart små korta men lovar att fixa några ordentliga inlägg till er imorron. Tror jag vet vad det ska handla om... Ni får se då ;-) Nu e det btw Danmark!! Aja, ses imorron <3

Av Mathilda Bruhn - 18 maj 2013 15:17

Sitter helt osminkad i soffan med slappkläder och kollar på Sverige-Finland VM-semifinal!! Jaaaa, nu blev det mål!! 1-0 till Sverige!! Ses sen mina sötisssar!!

Av Mathilda Bruhn - 18 maj 2013 11:16

Har precis ätit frukost... Sömntuta var det här ja!! ;-) Ska snart fixa iordning mig och sen ska jag ut till Jatzie och sen ska jag spela lite dator och ikväll får vi gäster!! Våra typ grannar Stefan och Vera kommer!! Najjsigt!! Sesam har sprungit bort igen :-( Vi had släppt ut han flera gånger innan lös och han kom tillbaka efter typ ca 3 h, men sen släppte vi ut han i torsdags (förra veckan) och så har han inte kommit tillbaka!! :-( :-( Ska åka och leta efter han sen men nu ska jag duscha!! Puss puss <3

Presentation


Hej!! Vad roligt att Du kikar in!! Jag heter Mathilda och är född 2001!! Jag älskar alla djur utom insekter och ormar, usch!! Jag är ett stort fan av Danny Saucedo o Justin Bieber!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggportalen

Gästboken!!


Ovido - Quiz & Flashcards